طلا و ارز

قیمت دلار امروز 16 اسفند 1402

به گزارش افق میهن:



اسکناس دلار مرکز مبادلات در نهایت تا کانال ۴۳ هزار تومان صعود کرد



قیمت دلار امروز با تحمل محدود ۵۰ تومان در کف کریدور جدید معامله شد. این در حالی است که پس از تعیین قیمت در محدوده خاصی در ماه های اخیر، اسکناس و حواله دلار در صرافی به ترتیب تا کانال های ۴۳ و ۴۰ هزار تومان افزایش یافت.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز در همان محدوده روز گذشته قرار داشت و تغییر محسوسی نداشت. در زمان نگارش این مطلب قیمت این اوراق در طبقه ششم کریدور ششم در حال معامله است. دیروز هیچ فروشنده ای در بازار فارکس وجود نداشت و این روند امروز نیز ادامه دارد. معامله گران معتقدند که افزایش قیمت بیت کوین و طلای جهانی به ظهور روند صعودی قیمت ها در بازار ارز کمک می کند.

اسکرین شات 6 مارس 2024 در 12:26:53 ب.ظ

پیش از این کارشناسان اقتصادی اشاره کرده بودند که جهش دلار توسط سیاستگذاران فشرده شده و احتمال آزادسازی آن در روزهای پایانی سال وجود دارد. در عین حال تحلیلگران بازارهای مالی پس از روند صعودی چند روز اخیر، احتمال اصلاح قیمت در بازارهای مالی را می بینند.

ارزهای اصلی سقوط کردند

قیمت درهم امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند با ۵۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته بازگشایی شد. درهم در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۱۶۴۵۰ تومان معامله می شود. تتر بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته روی ۶۰۵۰۰ تومان است.

قیمت پوند انگلیس با افت ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد و با قیمت ۷۷ هزار و ۲۸۰ تومان معامله می شود. یورو امروز با ۱۹۰ تومان کاهش به ۶۶ هزار و ۳۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا