طلا و ارز

قیمت دلار امروز 17 اسفند 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز با نوسانات محدود و افت ۱۰۰ تومانی باز شد. معامله گران از مشاهده دلار در محدوده فعلی به عنوان شکست در روند صعودی یاد می کنند.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته سوم بود اسفند با یک حرکت نزولی شروع شد. امروز این اسکناس ۱۰۰ تومان ارزان شده و در وسط راه پله چهارم و کف راهرو ششم معامله می شود.

اسکرین شات 7 مارس 2024 در 11:58:58 ق.ظ

معامله گران روند فعلی و تعیین قیمت دلار را در محدوده خاصی به عنوان اصلاح قیمت در نظر می گیرند. به گفته وی، اگر سکه طلای عرضه شده در صرافی ۹۹ هزار تومان به مردم فروخته شود، به این معناست که بانک مرکزی رشد قیمت دلار در روزهای پایانی سال را تایید می کند.

بانک مرکزی روز گذشته دومین حراج ربع سکه را با قیمت ۱۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان برگزار کرد. در حالی که در اولین حراج روز یکشنبه قیمت طلای ربع سکه حراج شده ۹۴ تا ۹۵ هزار تومان بود، پس از سه روز این قیمت به ۹۹ هزار تومان رسید. معامله گران این اقدام را سفته بازی بانک مرکزی می دانند و فرض می کنند که این مورد است مهر این تاییدی بر افزایش قیمت دلار در روزهای آینده است.

درهم ارزان شد

قیمت درهم امروز با افت ۱۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته افتتاح شد. درهم در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۱۶۳۶۰ تومان معامله می شود. تتر با ۲۵۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۶۰ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

لازم به ذکر است روز گذشته در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران، اسکناس و حواله دلاری با افزایش چشمگیری بازگشایی شد. اسکناس دلار امروز با مثبت ۹۲ تومان باز شد و ۴۳ هزار و ۹۵ تومان فروخته شد. حواله دلاری نیز با ۱۲۵ تومان افزایش یعنی ۴۰ هزار و ۱۲۵ تومان عرضه شد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا