طلا و ارز

قیمت دلار امروز 23 بهمن 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز محدود شد. حرکت منطقه دلار در نیم کریدور ۵۰ هزار تومانی در حالی که تحولات عرضه و تقاضا متعادل است، نوسان دارد و سایر ارزها نیز نوسانات قیمتی محدودی در بازار ارز دارند.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز ۱۰۰ تومان افزایش محدود را ثبت کرد و در انتهای منطقه حمایت معامله شد. این تبصره بیش از یک هفته است که در نیم کریدور ۵۰ هزار تومانی حرکات محدود قیمتی را نشان می دهد.

اسکرین شات 12 فوریه 2024 ساعت 11:54:17 ق.ظ

در عین حال عرضه و تقاضا در بازار ارز متعادل است که برخی معامله گران آن را ناشی از تشدید مبادلات ارزی توسط سیاست گذاران برای تثبیت قیمت ارز می دانند. به گفته کارشناسان اقتصادی، سیاست منجمد ارزی بانک مرکزی باعث عقب افتادن قیمت دلار از سایر بازارها شده و دیر یا زود این موضوع در قیمت نیز منعکس خواهد شد.

امروز دوشنبه ۲۳ است بهمن قیمت درهم با افزایش ۳۰ تومانی بازگشایی شد. در زمان نگارش این مقاله، این اسکناس با قیمت ۱۵۰۰۰ ۱۳۰ معامله می شود. تتر با ۱۰۰ تومان افزایش در کانال ۵۴۰۰۰ تومانی ۵۴۰۰۰ و ۸۰۰ تومان می شود.

قیمت پوند انگلیس ۱۰ تومان افزایش محدود دارد و ۶۹ هزار و ۵۳۰ تومان معامله می شود. یورو امروز با افزایش ۱۱۰ تومانی افتتاح شد و با قیمت ۵۹ هزار و ۴۱۰ تومان معامله می شود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا