طلا و ارز

قیمت دلار امروز 27 فروردین 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار در آغاز معاملات سومین روز هفته هزار تومان کاهش یافت و یک کانال کاهش یافت. تجار احتمال تنش بین ایران و رژیم صهیونیستی را دست کم می گیرند و معتقدند که این امر منجر به کاهش قیمت دلار شده است.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز با از دست دادن نیمی از کریدور ششم دوباره با کاهش محسوس آغاز شد. در لحظه تنظیم این خبر، قیمت دلار در کانال چهارم کریدور ششم با هزار تومان کاهش در حال معامله است.

اسکرین شات 15 آوریل 2024 در 12:35:27 ب.ظ

دلار پتانسیل رشد کوتاه مدت ندارد!

معامله گران نسبت به ریسک های سیاسی بدبین هستند. آنها انتظارات تورمی را دست کم می گیرند و معتقدند در صورت آرام شدن تنش ها در منطقه، احتمال زیادی وجود دارد که قیمت دلار در کوتاه مدت دیگر پتانسیل رشدی نداشته باشد.

ارزهای اصلی بازگشته اند

قیمت درهم امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد و دوباره به کانال ۱۷۰۰۰ تومان سقوط کرد. اسکناس درهم در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومان معامله می شود. تتر ۶۰۰ تومان کاهش یافت و ۶۶۵۰۰ تومان شد.

قیمت پوند انگلیس که بامداد یکشنبه با قیمت ۸۶ هزار تومان افتتاح شد، هم اکنون ۸۱ هزار و ۱۰۰ تومان است و در زمان نگارش این مطلب کاهش محسوسی داشته است. یورو امروز با افت نزدیک به دو هزار تومانی کریدور ۷۰ هزار تومانی را از دست داده و روی ۶۹ هزار و ۴۰۰ تومان ایستاده است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا