طلا و ارز

قیمت دلار امروز 29 فروردین 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت دلار امروز بدون نوسان و با قیمت روز سه شنبه معامله شد. معامله گران می گویند که حرکات محدود دلار در دو روز گذشته به دلیل آرامش نسبی در اخبار سیاسی آسیب دیده است.



به گزارش افق میهن، قیمت دلار امروز با حرکات محدود ۵۰ تومانی آغاز شد. این اسکناس در نیمه کریدور ششم در نوسان است و در پله های پنجم و ششم کانال پنجم معامله می شود.

اسکرین شات 17 آوریل 2024 ساعت 12:11:10 ب.ظ

معامله گران معتقدند عرضه و تقاضا متعادل هستند. به گفته آنها، قیمت دلار از الگوی افزایش، کاهش و رنج در محدوده محدود پیروی می کند. می گویند حرکت صعودی این اسکناس بیشتر است و بازار بازارساز را مجبور می کند.

گفتنی است سیگنال اخبار سیاسی در چند روز گذشته تاثیری بر حرکت قیمت ها در بازار ارز نداشته و فشار نرخ ارز و تقاضای سیاست گذاران این نکته را در محدوده قیمتی فعلی نگه داشته است.

بازار ارز سقوط کرد

قیمت درهم امروز با کاهش ۵۰ تومانی افتتاح شد. این اسکناس در لحظه تنظیم این مطلب با قیمت ۱۷ هزار و ۸۵۰ تومان معامله می شود. تتر با افت ۳۰۰ تومانی با قیمت ۶۶۵۵۰ تومان معامله می شود.

لازم به ذکر است اسکناس و حواله دلار نسبت به هفته های گذشته بدون تغییر باقی ماندند و به ترتیب ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلاری ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان فروخته شدند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا