طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 1 اردیبهشت 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در ابتدای اولین روز معاملات اردیبهشت همراه با روند نزولی قیمت دلار. سکه امامی امروز تنها سکه ای بود که زیان میلیونی را ثبت کرد و به کانال ۴۳ میلیونی بازگشت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز در تمامی قطعات و اوزان کاهش یافت. سکه امامی با بیش از یک میلیون تومان کاهش به کانال ۴۳ میلیونی بازگشت و سکه بهار به ۴۰ میلیون رسید.

تصویر 20 آوریل 2024 در 1:08 ب.ظ

معامله گران ارتباط بازار طلا با توسعه قیمت دلار را دلیل افت این بازار می دانند. همزمان قیمت جهانی طلا در حال افزایش است و کمتر از ۸ دلار با ۲۴۰۰ دلار فاصله دارد.

سکه های سنگین یک کانال عقب نشینی کردند

قیمت سکه امامی امروز شنبه یکم است اردیبهشت با افت یک میلیون و ۹۸ هزار تومانی به کانال ۴۳ میلیون بازگشت و در زمان نگارش این مطلب به ارزش ۴۳ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان معامله می شود. سکه بهار با افت کانالی ۴۱ میلیونی، ۴۰۰ هزار تومان را از دست داد و اکنون در ۴۰ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان است.

لازم به ذکر است امروز قیمت نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با کاهش از ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان به ۲۶ میلیون تومان و ۱۶ میلیون تومان در حال معامله است. قیمت سکه گرمی امروز با افت ۱۰۰ هزار تومانی کمترین افت قیمت در قطعات سکه به ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت طلا بیش از قیمت سکه کاهش یافت

افت حباب سکه تاثیر زیادی بر قیمت سکه امروز داشت. حباب سکه امامی ۷۱۷ هزار تومان، نیم سکه ۶۱ هزار تومان، ربع سکه ۲۸۱ هزار تومان و سکه گرمی ۴۱ هزار تومان کاهش یافت. حباب سکه بهار ۳۸ هزار تومان افزایش یافت.

برای مطالب بیشتر به صفحه طلا و ارز افق میهن مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا