طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 19 دی 1402

به گزارش افق میهن:






امروز قیمت طلا و سکه در تمام قطعات و اوزان افزایش یافت و بازار با صحبت های مثبت باز شد. در اولین ساعت معاملات امروز سه شنبه ۱۹ ام دی قیمت سکه امامی بیشترین افزایش را داشت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز با گپ وگفتی مثبت افتتاح شد. در لحظه تنظیم این مطلب، بازار طلا روند رو به رشدی داشته و تنها سکه گرمی بدون تغییر و با قیمت روز گذشته معامله می شود.

اسکرین شات 9 ژانویه 2024 در 1:16:34 ب.ظ

سکه امامیس با رشد ۳۰۰ هزار تومانی به نیمه کانال ۳۰ میلیون صعود کرد. حرکت قیمت در بازار طلا از ابتدای هفته با نوسان همراه بوده اما این نوسانات منجر به تغییر کانال قیمت سکه نشده است.

دیروز روند قیمت در بازار طلا به دنبال کاهش قیمت جهانی طلا کاهش یافت و امروز هر دو عامل تعیین کننده قیمت یعنی دلار و قیمت جهانی طلا در حال افزایش هستند و این امر باعث شده تا بازار طلا با شکاف مثبت بازگشایی شود. .

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مقاله، سهام جهانی در حال افزایش بوده و با قیمت ۲۰۳۴ دلار معامله می شود.

در چهارمین روز هفته، قیمت نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش بازگشایی شد. این قطعه به قیمت ۱۶,۷۴۰,۰۰۰ معامله می شود. ربع سکه در زمان نگارش با ۶۵ هزار تومان افزایش ۱۰ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است. سکه گرمی بدون تغییر و با قیمت روز گذشته معامله می شود. سکه گرمی نیز با مبلغ ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله می شود.

قیمت طلا در نوزدهم دی سکه در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با ۴۶ هزار تومان افزایش به ۱۱ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل دو میلیون و ۵۷۶ هزار تومان با ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل دو میلیون و ۵۴۱ هزار تومان است.

در زمان نگارش، حباب خانواده سکه برخلاف قیمت متعادل نیست. حباب سکه امامی ۱۵۱ هزار تومان، نیم سکه ۱۲۳ هزار تومان و ربع سکه ۲۶ هزار تومان افزایش یافته است. حباب سکه بهار ۳۵ هزار تومان و سکه گرمی ۱۹ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا