طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز 26 فروردین 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در ابتدای معاملات در دومین روز هفته تحت تاثیر افزایش قیمت دلار افزایش یافت; اما با گذشت روز، قیمت سکه امامی و طلا به دلیل کمبود تقاضا کاهش یافت. به گفته دلالان، بازار طلا به کما رفته است و فعلا هیچکس تمایلی به خرید و فروش ندارد.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز متاثر از افزایش شدید قیمت دلار بود که مجددا با روند افزایشی آغاز شد؛ قیمت طلا و سکه امروز با افزایش شدید قیمت دلار مواجه شد. اما با گذشت روز، افزایش قیمت تا حدودی تعدیل شد و سکه امامی به انتهای کانال ۴۵ میلیونی بازگشت.

اسکرین شات 14 آوریل 2024 در 1:26:43 ب.ظ

معاملات بازار طلا به کما رفت

معامله گران اتفاقات شب گذشته را برای ثبات نسبی بازار طلا در کنار تعطیلی بازارهای جهانی و نبود قیمت جهانی طلا از عوامل مهم در تعیین قیمت می دانند. به گفته آنها، معاملات طلا به کما رفته و عدم تمایل به خرید و فروش، روند قیمت طلا و سکه را اصلاح کرده است.

لازم به ذکر است قیمت جهانی طلا در ۲۳۴۴ دلار ثابت است و این شرکت بازیگر فعالی در تعیین قیمت امروز بازار داخلی طلا نیست.

سکه امامیس به انتهای کانال ۴۵ میلیونی بازگشت

سکه امامی امروز یکشنبه بیست و ششم فروردین معاملات با افت ۳۰۰ هزار تومانی در انتهای کانال ۴۵ میلیون تومان قرار دارد. سکه بهار ۴۲ میلیون و ۷۰۰ تومان با ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت گذاری شده است.

سکه گرمی امروز ۱۰۰ هزار تومان رشد داشته و با قیمت هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می شود.

حباب سکه امامی میلیون ها ضرر کرد

قیمت طلا در زمان نگارش این گزارش، این گزارش در دسترس نیست. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۴۶۶ هزار تومان ارزان شد و در حال حاضر ۱۶ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۷۶۵ هزار تومان با ۱۱۳ هزار تومان کاهش عرضه شد. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۷۱۵ هزار تومان است.

امروز حباب سکه در همه قسمت ها به جز ربع سکه کاهش یافته است. حباب سکه امامی یک میلیون و ۳۴۳ هزار تومان، سکه بهار ۸۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۹ هزار تومان کاهش یافت. حباب ربع سکه امروز ۲۱۸ هزار تومان افزایش نشان می دهد.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا