ترندهای روز

ماجرای عجیب مردی که تخم ‌پرندگان را سرقت می‌کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

در ژوئن سال گذشته، دانیل لینگهام ۷۱ ساله، جمع آوری کننده تخم مرغ، پس از اینکه دوربین مداربسته او را در حال سرقت تخم مرغ های وحشی در یک منطقه حفاظت شده دستگیر کرد، توسط پلیس تحت تعقیب قرار گرفت. ماموران پلیس پس از یک ماه تحقیقات موفق به شناسایی این مرد شدند و با بررسی فیلم های ضبط شده و شواهد موجود وی را در منزلش دستگیر کردند.

زمانی که مأموران به خانه این مرد رفتند، با تعداد زیادی تخم پرندگان وحشی مواجه شدند که این مرد طی سال‌ها در خانه‌اش دزدیده و نگهداری می‌کرد. او در بازجویی پلیس اعتراف کرد که این کار را بارها انجام داده و از آن لذت برده و شاید هرگز نتواند آن را ترک کند.

بر اساس گزارش پلیس بریتانیا، این مرد ۷۱ ساله دو بار در سال های ۲۰۰۵ و ۲۰۱۸ به دلیل سرقت و جمع آوری تخم پرندگان محکوم شد. در سال ۲۰۰۵، لینگهام پس از کشف نزدیک به ۴۰۰۰ تخم پرنده در خانه خود به ۱۰ هفته زندان محکوم شد. در سال ۲۰۱۸، او در حال سرقت تخم پرندگان در یک منطقه حفاظت شده با لباس استتار شده بود که به دلیل جمع آوری بیش از ۵۰۰۰ تخم پرنده دستگیر و به مدت ۱۸ هفته زندانی شد.

طبق بیانیه پلیس نورفولک، لینگهام در مجموع مجموعه ای از ۲۹۹۵ تخم جمع آوری کرده بود که از این تعداد ۲۴۲۹ تخم توسط قانون حیات وحش بریتانیا محافظت می شد.

جیمز باروز، وکیل مدافع لینگهام، گفت که او بیمار روانی است و به جمع آوری تخم پرندگان وحشی معتاد است. دنیل لینگهام به دلیل جمع آوری غیرقانونی نزدیک به ۳۰۰۰ تخم پرنده وحشی به زندان محکوم شد و همچنین به مدت ۱۲ ماه در بیمارستان روانی بستری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا