ورزشی

ما زامبی هستیم، پس مراقب باشید!

کره جنوبی امشب (جمعه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در دیداری نمایشی با نتیجه ۲ بر یک مقابل استرالیا به برتری رسید. یورگن کلینزمن، سرمربی کره جنوبی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: این یک درام دیگر بود. من به بازیکنانم افتخار می کنم. خوشحالیم که یک مرحله دیگر در جام حذفی هستیم. حالا فهمیدی گروه ما آسان نبود چون دو تیم از آن در نیمه نهایی هستند. ما هنوز تشنه پیروزی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه با این انرژی ادامه می دهید؟ وی گفت: بارها گفته ام که ما گروهی از بازیکنان خوب داریم و می خواهیم پس از حدود ۶۰ سال جام را به خانه ببریم. وقتی گل خوردیم شروع به تغییر بازی کردیم. تیم ما یک گروه بزرگ از بازیکنان است. وقتی به دنبال راه حلی برای شاد کردن ملت خود برای نزدیک به ۶ هفته هستید، حالا چرا باید خسته شوید؟ به بازیکنانم گفتم نگران نباشید، بروید و برنده شوید. امیدوارم جام را ببریم.

سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش از ابتدا کار را تمام نمی کند؟ او گفت: من هرگز نمی خواهم دیر کنم، اما این داستان ما در این جام است. بازیکنان من تا آخرین لحظه می جنگند تا کار خود را انجام دهند.

کلینزمن درباره غیبت کیم مین جائه در بازی نیمه نهایی توضیح داد: غیبت کیم برای ما خوب نیست زیرا او رهبر ما در خط دفاعی است اما ما یک گروه بازیکن هستیم و یک جانشین برای او داریم. البته او بازیکن بزرگی است. هیچ یک از انتخاب های ما مانند کیم مین جائه نخواهد بود.

او در مورد پنالتی زدن هی چان به جای سون هیونگ مین گفت: “ما نمی دانستیم که سانی می تواند این کار را انجام دهد یا خیر، و سانی تصمیم گرفت که هی چان این کار را انجام دهد.”

سرمربی کره در مورد نام مستعار جدید تیم تحت هدایت خود یعنی زامبی گفت: این لقب ماست؟ پس مراقب باشید هتل خود را پیدا نکنید!

کلینزمن درباره روش خود برای کنترل روانی بازیکنان کره گفت: شرایط متفاوت است. برای من بر اساس انتظارات مردم و رسانه ها است. ایده این است که با سون و کیم می توانیم به راحتی برنده شویم، اما اینطور نیست. زدن گل اول آسان نیست. برای کره ای ها بازی، بازی زندگی است، بنابراین همیشه سخت است، بنابراین به آنها می گویم که تا آخرین انرژی خود تلاش کنند. این طبیعی است. شما باید یاد بگیرید که چگونه تیمی را که اتوبوس را در محوطه جریمه خود پارک کرده است شکست دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا