محصول جدید ایرانخودرو رونمایی شد+ تصاویر و جزییات کامل
Tunland V2 Photonland آخرین وانت نسل فوتون تونل برای ورود به کشور است.
در یک دهه گذشته ، ایران Khodro Diesel با راه اندازی نسل مختلف وانت های تونل فوتونلند ، جایگاه معتبری در بازار خودروهای تجاری سبک کسب کرده است. در آخرین حرکت این شرکت ، برخی از نمونه های آزمایشی از مدل بزرگتر و مدرن تر Photon Tunnel V3 (به همراه نسخه خواهر V1) به کشور وارد شدند. همانطور که تصاویر اختصاصی نشان می دهد ، این خودرو در مراحل فنی ارزیابی شده است و نشانگر یک رویکرد جدی برای بازاریابی و انتخاب نسخه مناسب است.
طراحی ظاهری و مکان محصول در سبد دیزل ایران Khodro
وانت Photon Tunland V2 بر اساس پلت فرم جدید P5 ساخته شده است و در نمای جلوی آن ، طراحی آن به طور نمادین شبیه به Ford F – 1 نسل قبلی است. چراغ های عمودی LED ، جبهه های بزرگ کروم و خطوط بدنه شفاف باعث ابعاد و اندازه اتومبیل های با اندازه کامل می شوند. ابعاد اعلام شده رسمی – حدود ۲ میلی متر ، عرض ۱.۵ میلی متر ، ارتفاع ۱.۵ میلی متر و فاصله محوری ۱.۵ میلی متر – به خوبی موقعیت V3 را در رده بزرگتر از بین بین المللی بازار فعلی تأیید می کند.
فضای داخلی Tunland V4 نه تنها از کابین G2 بزرگتر است و ویژگی هایی از قبیل صفحه لمسی ۴.۷ اینچی ، تهویه اتوماتیک دوگانه ، مواد با کیفیت تر و مانیتور دیجیتال فشار تایر – ویژگی هایی که آن را به گزینه ای جذاب برای برنامه های نیمه هادی تبدیل می کند.
در نمونه کارها دیزل فعلی ایران Khodro ، G2 (به طور کلی با موتور بنزینی و گیربکس ZF) با ظاهری مشابه با فورد رنجر همراه با نسبتاً متناسب با نیازهای ناوگان تجاری همراه است. Tunland V3 با طراحی جسورانه ، یک کابین بزرگتر و یک کلاس ویژه با اندازه کامل می تواند یک مکمل بالا برای G2 باشد و سلیقه های مختلف مشتری را پوشش دهد.
فن آوری خفیف ترکیبی و مشخصات فناوری
پیشرانه مورد استفاده در تونل V3 یک توربوچوچ Aucan 1.5 -Liter است که با کمک یک سیستم ترکیبی خفیف ۴ ولت ، حدود ۲ اسب بخار و ۲ نانومتر گشتاور تولید می کند. این قدرت از طریق گیربکس اتوماتیک ZF 4 -speed و یک سیستم چهار چرخ قابل جابجایی منتقل می شود.
مهندسان فوتون برای کاهش مصرف سوخت و بهبود شتاب از یک ژنراتور ۲ ولت استفاده کرده اند که بسته به شرایط رانندگی ، بین ۱ تا ۲ نانومتر به پیشرانه اضافه می شود. این فناوری خفیف ترکیبی می تواند میانگین مصرف شهری تا ۱.۵ لیتر در هر کیلومتر و مصرف جاده را به حدود ۱.۵ لیتر کاهش دهد ، چهره های بسیار رقابتی در وانت مصرف کننده ایرانی.
فن آوری خفیف ترکیبی و مشخصات فناوری
پیشرانه مورد استفاده در تونل V3 یک توربوچوچ Aucan 1.5 -Liter است که با کمک یک سیستم ترکیبی خفیف ۴ ولت ، حدود ۲ اسب بخار و ۲ نانومتر گشتاور تولید می کند. این قدرت از طریق گیربکس اتوماتیک ZF 4 -speed و یک سیستم چهار چرخ قابل جابجایی منتقل می شود.
مهندسان فوتون برای کاهش مصرف سوخت و بهبود شتاب از یک ژنراتور ۲ ولت استفاده کرده اند که بسته به شرایط رانندگی ، بین ۱ تا ۲ نانومتر به پیشرانه اضافه می شود. این فناوری خفیف ترکیبی می تواند میانگین مصرف شهری تا ۱.۵ لیتر در هر کیلومتر و مصرف جاده را به حدود ۱.۵ لیتر کاهش دهد ، چهره های بسیار رقابتی در وانت مصرف کننده ایرانی.
استراتژی واردات آزمایشی و موقعیت رقابتی در بازار ایران
براساس گزارش ها و تصاویر به دست آمده ، ایران Khodro Diesel نمونه هایی از V3 و V1 را در قالب ورود آزمایشی وارد کرده است تا با بررسی واکنش بازار و ترجیحات مشتری ، تصمیم به ویژگی طولانی مدت را اتخاذ کند.
رقبای اصلی بازار ایران شامل دیزل Amico Asna Turbo (مونتاژ وارداتی یا داخلی) ، وانت شاسی KMC T1 و سایر محصولات مانند مکث است. عملکرد بالاتر V3 در مصرف سوخت ، گشتاور ، فناوری ترکیبی و امکانات نوآورانه می تواند ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد کند – اگر قیمت نهایی در سطح قابل قبول رقبا باشد.
اگر نتیجه مثبتی در ارزیابی اولیه مشاهده کنید ، دیزل ایران Khodro احتمالاً به طور رسمی برنامه های فروش نقدی و اقساطی را به فروش می رساند و تعریف می کند. هیچ زمان رسمی برای ثبت نام ، تحویل یا ثبت نام دقیق قبل از فروش وجود نداشته است ، اما پیشینه فروش مدل G3 با دو مرحله پرداخت ، از جمله پیشرفت اقساط حدود ۲ ٪ و طولانی مدت ، می تواند یک پایه ممکن باشد.
پایان
با مشخصات فنی مدرن ، فناوری ترکیبی خفیف ، ظرفیت حمل بالا و طراحی شاخص ، این پتانسیل را دارد که در بازار رقابت کند. اما همه چیز به نتیجه بازاریابی ، قیمت گذاری نهایی و تصمیم شرکت برای تولید یا عرضه رسمی بستگی دارد. با توجه به تجربه ایران Khodro Diesel در انتشار موفقیت آمیز وانت های قبلی ، انتظار می رود Potassil (Market + Support Network) راه را برای حرکت V2 به یک گزینه واقعی برای مشتریان علاقه مند به اتومبیل های تجاری پیشرفته در ایران تبدیل کند.