اخبار اقتصاد ایران

محصول جدید ایران‌خودرو رونمایی شد+ تصاویر و جزییات کامل

Tunland V2 Photonland آخرین وانت نسل فوتون تونل برای ورود به کشور است.

در یک دهه گذشته ، ایران Khodro Diesel با راه اندازی نسل مختلف وانت های تونل فوتونلند ، جایگاه معتبری در بازار خودروهای تجاری سبک کسب کرده است. در آخرین حرکت این شرکت ، برخی از نمونه های آزمایشی از مدل بزرگتر و مدرن تر Photon Tunnel V3 (به همراه نسخه خواهر V1) به کشور وارد شدند. همانطور که تصاویر اختصاصی نشان می دهد ، این خودرو در مراحل فنی ارزیابی شده است و نشانگر یک رویکرد جدی برای بازاریابی و انتخاب نسخه مناسب است.

طراحی ظاهری و مکان محصول در سبد دیزل ایران Khodro

وانت Photon Tunland V2 بر اساس پلت فرم جدید P5 ساخته شده است و در نمای جلوی آن ، طراحی آن به طور نمادین شبیه به Ford F – 1 نسل قبلی است. چراغ های عمودی LED ، جبهه های بزرگ کروم و خطوط بدنه شفاف باعث ابعاد و اندازه اتومبیل های با اندازه کامل می شوند. ابعاد اعلام شده رسمی – حدود ۲ میلی متر ، عرض ۱.۵ میلی متر ، ارتفاع ۱.۵ میلی متر و فاصله محوری ۱.۵ میلی متر – به خوبی موقعیت V3 را در رده بزرگتر از بین بین المللی بازار فعلی تأیید می کند.

فضای داخلی Tunland V4 نه تنها از کابین G2 بزرگتر است و ویژگی هایی از قبیل صفحه لمسی ۴.۷ اینچی ، تهویه اتوماتیک دوگانه ، مواد با کیفیت تر و مانیتور دیجیتال فشار تایر – ویژگی هایی که آن را به گزینه ای جذاب برای برنامه های نیمه هادی تبدیل می کند.

در نمونه کارها دیزل فعلی ایران Khodro ، G2 (به طور کلی با موتور بنزینی و گیربکس ZF) با ظاهری مشابه با فورد رنجر همراه با نسبتاً متناسب با نیازهای ناوگان تجاری همراه است. Tunland V3 با طراحی جسورانه ، یک کابین بزرگتر و یک کلاس ویژه با اندازه کامل می تواند یک مکمل بالا برای G2 باشد و سلیقه های مختلف مشتری را پوشش دهد.

فن آوری خفیف ترکیبی و مشخصات فناوری

پیشرانه مورد استفاده در تونل V3 یک توربوچوچ Aucan 1.5 -Liter است که با کمک یک سیستم ترکیبی خفیف ۴ ولت ، حدود ۲ اسب بخار و ۲ نانومتر گشتاور تولید می کند. این قدرت از طریق گیربکس اتوماتیک ZF 4 -speed و یک سیستم چهار چرخ قابل جابجایی منتقل می شود.

مهندسان فوتون برای کاهش مصرف سوخت و بهبود شتاب از یک ژنراتور ۲ ولت استفاده کرده اند که بسته به شرایط رانندگی ، بین ۱ تا ۲ نانومتر به پیشرانه اضافه می شود. این فناوری خفیف ترکیبی می تواند میانگین مصرف شهری تا ۱.۵ لیتر در هر کیلومتر و مصرف جاده را به حدود ۱.۵ لیتر کاهش دهد ، چهره های بسیار رقابتی در وانت مصرف کننده ایرانی.

فن آوری خفیف ترکیبی و مشخصات فناوری

پیشرانه مورد استفاده در تونل V3 یک توربوچوچ Aucan 1.5 -Liter است که با کمک یک سیستم ترکیبی خفیف ۴ ولت ، حدود ۲ اسب بخار و ۲ نانومتر گشتاور تولید می کند. این قدرت از طریق گیربکس اتوماتیک ZF 4 -speed و یک سیستم چهار چرخ قابل جابجایی منتقل می شود.

مهندسان فوتون برای کاهش مصرف سوخت و بهبود شتاب از یک ژنراتور ۲ ولت استفاده کرده اند که بسته به شرایط رانندگی ، بین ۱ تا ۲ نانومتر به پیشرانه اضافه می شود. این فناوری خفیف ترکیبی می تواند میانگین مصرف شهری تا ۱.۵ لیتر در هر کیلومتر و مصرف جاده را به حدود ۱.۵ لیتر کاهش دهد ، چهره های بسیار رقابتی در وانت مصرف کننده ایرانی.

استراتژی واردات آزمایشی و موقعیت رقابتی در بازار ایران

براساس گزارش ها و تصاویر به دست آمده ، ایران Khodro Diesel نمونه هایی از V3 و V1 را در قالب ورود آزمایشی وارد کرده است تا با بررسی واکنش بازار و ترجیحات مشتری ، تصمیم به ویژگی طولانی مدت را اتخاذ کند.

رقبای اصلی بازار ایران شامل دیزل Amico Asna Turbo (مونتاژ وارداتی یا داخلی) ، وانت شاسی KMC T1 و سایر محصولات مانند مکث است. عملکرد بالاتر V3 در مصرف سوخت ، گشتاور ، فناوری ترکیبی و امکانات نوآورانه می تواند ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد کند – اگر قیمت نهایی در سطح قابل قبول رقبا باشد.

اگر نتیجه مثبتی در ارزیابی اولیه مشاهده کنید ، دیزل ایران Khodro احتمالاً به طور رسمی برنامه های فروش نقدی و اقساطی را به فروش می رساند و تعریف می کند. هیچ زمان رسمی برای ثبت نام ، تحویل یا ثبت نام دقیق قبل از فروش وجود نداشته است ، اما پیشینه فروش مدل G3 با دو مرحله پرداخت ، از جمله پیشرفت اقساط حدود ۲ ٪ و طولانی مدت ، می تواند یک پایه ممکن باشد.

پایان

با مشخصات فنی مدرن ، فناوری ترکیبی خفیف ، ظرفیت حمل بالا و طراحی شاخص ، این پتانسیل را دارد که در بازار رقابت کند. اما همه چیز به نتیجه بازاریابی ، قیمت گذاری نهایی و تصمیم شرکت برای تولید یا عرضه رسمی بستگی دارد. با توجه به تجربه ایران Khodro Diesel در انتشار موفقیت آمیز وانت های قبلی ، انتظار می رود Potassil (Market + Support Network) راه را برای حرکت V2 به یک گزینه واقعی برای مشتریان علاقه مند به اتومبیل های تجاری پیشرفته در ایران تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا