ورزشی

مخالفت پرسپولیسی ها با گزینه اوسمار؛ خرید برزیلی منتفی شد؟!

پرسپولیس برای تقویت خط هافبک به سراغ گزینه هایی چون محمد خدابندلو و علیرضا علیزاده رفت. با وجود رایزنی ها و مذاکرات فشرده، توافق لازم برای جذب این بازیکنان از تیم های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان صورت نگرفت تا روند جذب ۲ هافبک به بن بست رسید. همین موضوع باعث شده سرنوشت جذب گزینه ای مناسب برای پرکردن جای خالی میلاد سرلک در خط هافبک سرخپوشان نامشخص باشد و گفته می شود فعلا تلاش پرسپولیس برای خرید هافبک میانی بی نتیجه مانده است.

مخالفت مدیران پرسپولیس با جذب مهاجم برزیلی!

اسمار ویرا شخصا وارد عرصه جذب مهاجم جدید شد و از مدیران باشگاه پرسپولیس خواست تا با ویلن موتا مذاکره کنند. با وجود اینکه این مهاجم با باشگاه بانکوک یونایتد تایلند قرارداد دارد و همین موضوع جذب او را پیچیده کرد. با این وجود رایزنی های اولیه انجام شد و موتا که در حال حاضر آقای گل لیگ تایلند است، برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داد اما گفته می شود مدیران باشگاه پرسپولیس موافق جذب این مهاجم برزیلی نیستند و این موضوع مطرح است. باعث به تعویق افتادن این روند شده است. موتا را جذب کنید تا پیچیده شود!

سفری که فعلا کنسل شده!

مدیران باشگاه پرسپولیس معتقدند با توجه به بودجه حدود ۵۰۰ هزار دلاری می توان گزینه های مناسب تری را جذب کرد اما از سوی دیگر ویرا اصرار به جذب مهاجم برزیلی مورد نظر خود دارد و همین موضوع چالش هایی را در روند جذب موتا ایجاد کرده است. . جالب اینجاست که طبق توافق اولیه قرار بود این مهاجم برزیلی شخصا از باشگاه تایلندی رضایت نامه خود را بگیرد و در زمان عقد قرارداد با پرسپولیس، هزینه رضایتنامه به قراردادش اضافه شد! همچنین گفته می شد این مهاجم برزیلی قرار است این هفته برای انجام تست های پزشکی راهی تهران شود اما چالش میان کادر فنی و مدیران باشگاه پرسپولیس، انتقال ویلن موتا را نامشخص کرده است.

می توانیم مهاجمان بهتری بخریم

حسین بادامکی قائم مقام باشگاه پرسپولیس رسما شایعه اختلاف نظر در جذب ویلن موتا را تایید کرد و گفت: با این بازیکن صحبت کرده ایم اما هنوز انتقال او قطعی نشده است و در عین حال در حال انجام است. به دنبال یافتن مهاجم بهتری هستیم بازیکنان جام ملت های آسیا زیر ذره بین ما هستند ایمن حسین گزینه هیچکس نیست چون دو بار تیم عوض کرده و عملا نمی تواند در یک فصل برای تیم سوم بازی کند می تواند بیاید به لیگ ایران برای فصل آینده تیم ملی عراق بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که می توان آنها را مد نظر قرار داد.»اسمر با توجه به شناختی که از مهاجم خارجی شاغل در لیگ تایلند دارد اصرار به جذب دارد اما فکر می کنم بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم. مهاجمان بهتری را به خدمت بگیر.”

پایان باز در انتظار نقل و انتقالات قرمزها؟

پرسپولیسی ها تاکنون موفق به جذب محمد خدابندلو، علیرضا علیزاده و ویلن موتا نشده اند و همین مشکل باعث شده تا روند نقل و انتقالات قرمزها به چالش کشیده شود. نکته جالب اینکه لیست بزرگسالان پرسپولیس در حال حاضر با وجود فسخ نشدن نبیل باهویی جای خالی دارد و باید دید قرمزپوشان موفق به جذب بازیکن جدید می شوند یا خیر. آنچه مشخص است در حال حاضر بین مدیران و کادر فنی باشگاه پرسپولیس بر سر جذب بازیکنان جدید اختلاف نظر وجود دارد و همین موضوع باعث شده تا روند نقل و انتقالات شیاطین سرخ متوقف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا