اخبار بورس

مراقب این ۱۱ نماد باشید! تعلیق در کمین است!

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبررسی گزارش های بورس تهران و بورس ایران نشان می دهد در حال حاضر ۱۱ نماد در خطر توقف هستند و سهامداران آنها باید با احتیاط بیشتری از این نمادها پیروی کنند. در این فهرست هفت نماد بورسی و چهار نماد فرابورس در خطر توقف هستند.

شایان ذکر است که در لیست های قبلی اسامی بانک دی با نماد دی گفت: این نماد متوقف شده و اکنون به بازار پایه منتقل شده است. بنابراین بهتر است این لیست را با دقت بیشتری رصد کنید.

۷ نمادهای سهام چیست؟ | دلایل تعلیق چیست؟

نمادها حفاری (حفاری شمال)، کگز (شیشه و گاز)، آبادا (تولید برق در آبادان) به دو دلیل زیر آغاز آذر ماه مشروط به روش تعلیق:

  • عدم ارائه صورتهای مالی میان دوره ای ۶ ماهه حسابرسی نشده
  • عدم ارائه گزارش تفسیری مدیریت موقت ۶ ماهه حسابرسی نشده

سمبل قصابات (قند جامد خراسان) یا از ۳۰ آبان به دلایل زیر مشمول روند تعلیق می شود:

  • عدم ارائه گزارش تفسیری مدیریت ۱۲ ماهه حسابرسی نشده
  • عدم ارائه صورتهای مالی ۱۲ ماهه حسابرسی نشده

همچنین فاذر (صنایع آذرآب) به دلیل از دست دادن عملکرد شرکت در دو سال مالی متوالی ۱۴ آذر مشمول رسیدگی به تعلیق.

ایران خودرو

ایران خودرو با نماد خودرو یکی از غول های صنعت خودروی ایران است که از ۱۰ تیرماه مشمول روال تعلیق شده است. دلیل آن هم موضوع ماده ۱۴۱ قانون تجاری سازی به مدت سه سال است.

سایپا

یکی دیگر از غول های خودروسازی ایران خساپا وی نیز از هشتم تیرماه امسال و دلیل آن مشمول تعلیق شده است موضوع ماده ۱۴۱ قانون تجاری سازی به مدت سه سال است.

۴ نماد فرابورس چیست؟ | دلایل تعلیق چیست؟

سمبل ثتران (سرمایه گذاری مسکن در تهران) از ۱۲ آذر ماه و حسینه (توسعه خدمات دریایی و بندری در سینا)، تلیسه (الگوی گاو تلیسه)، قشیر (شیروان گوچان و قند بجنورد) از ابتدا آذر ماه چون عدم رعایت الزامات بخشنامه اجرایی افشای اطلاعات توسط شرکت های ثبت شده در سازمان مشمول روال تعلیق هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا