اخبار اقتصاد ایران

مرغ کمیاب شد؟ :: افق میهن

مسعود رسولی در پاسخ به علت این کاهش عرضه گفت: قرار بود گوشت مورد نیاز شرکت های بسته بندی از محل واردات تامین شود اما چند هفته ای است که این عرضه انجام شده و تولید شرکت ها انجام شده است. نیز کاهش یافت.

به گزارش افق میهن، مشاهدات میدانی برخی فروشگاه های زنجیره ای حاکی از کاهش عرضه گوشت و مرغ بسته بندی شده است. کاهشی که دبیر انجمن صنایع بسته بندی گوشت و پروتئین کشور دلیل کمبود عرضه گوشت و مرغ برای واحدهای بسته بندی اعلام می کند.

همانطور که بررسی های میدانی نشان می دهد حدود یک هفته است که عرضه محصولات پروتئینی بسته بندی شده با نوساناتی همراه بوده است. یعنی مرغ و گوشت در قصابی ها و فروشگاه های پروتئینی به صورت باز موجود است اما عرضه این اقلام به صورت بسته بندی و تکه ای در برخی فروشگاه های زنجیره ای کاهش یافته است.

مسعود رسولی – دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت و پروتئین کشور در گفت و گو با خبرنگاران، در پاسخ به علت این کاهش عرضه گفت: قرار بود گوشت مورد نیاز شرکت های بسته بندی از محل واردات تامین شود. اما چند هفته ای است که این عرضه انجام نشده و شرکت های تولیدی نیز کاهش یافته اند.

وی ادامه داد: ما اعلام کردیم که اجازه می دهیم اقلام مورد نیاز این شرکت ها از بازار داخلی تامین شود و قیمت بر اساس قیمت بازار تعیین شود، اما با این پیشنهاد موافقت نشد، زیرا قیمت مشخصی برای آن تعیین شده است. محصولات پروتئینی بسته بندی شده، که مجاز به تغییر هستند. ندارد.

دبیر انجمن صنایع بسته بندی گوشت و پروتئین کشور افزود: البته اخیرا شرکت ها مرغ مورد نیاز خود را از بازار داخلی تامین و قیمت آن را بر اساس نرخ بازار تعیین کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا