اخبار اقتصاد ایران

مصالح مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام آستارا تامین می‌شود

موسی فکر در جلسه شورای مسکن آستارا اظهار داشت: پل ارتباطی آستارا – تالش، بزرگراه آستارا – آستارا، پایانه مرزی جدید، پل روگذر باغچه سرا، مسکن ملی و کمربندی آستارا – اردبیل از پروژه های مهم این شهرستان است.

افق میهن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در آستارا که اکثرا جنبه ملی دارند ضروری است لذا مصالح مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از آنها تامین می شود. به زودی.

موسی فکر در جلسه شورای مسکن آستارا با حضور تعدادی از مدیران کل در فرمانداری این شهرستان افزود: پروژه های پل ارتباطی آستارا – تالش، بزرگراه آستارا – آستارا، پایانه مرزی جدید، پل روگذر باغچه سرا، مسکن ملی. و جاده کمربندی آستارا – اردبیل یکی از پروژه های مهم شهرستان است.

وی افزود: ادارات و نهادهای متولی صمت باید در این راستا پیگیری های لازم را انجام دهند و در صورت مواجه شدن با مشکل از طریق استانداری پیگیری کنند زیرا این پروژه ها جنبه ملی دارد.

فکور تصریح کرد: از ۴۰۰ واحد مسکونی باقی مانده مهر در آستارا نیز ۳۰۰ واحد به زودی به بهره برداری می رسد و به متقاضیان واگذار می شود.

وی بیان کرد: در حوزه مسکن ملی ۸۱۲ واحد در شهرستان آستارا در حال اجراست که از این میان ۲۰۰ واحد متعلق به نیروهای مسلح پیشرفت خوبی دارند اما ۶۱۲ واحد پیشرفت مطلوبی ندارند.

معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: در زمینه تامین زمین برای ساخت مسکن ملی در آستارا مشکل خاصی نداریم و از متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی انتظار داریم برای پیشبرد پروژه نظر خود را ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا