ورزشی

مقابل الدحیل باید فرصت‌طلب باشیم/ فردا تماشاگران بازوی پرتوان ما هستند

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الدحیل قطر گفت: دیشب شب بزرگداشت آقای کلانی بود. برای او و همه پیشکسوتان پرسپولیس آرزوی سلامتی و تندرستی داریم. خداوند همه آنها را رحمت کند.

همه ما حساسیت و سختی بازی با الدحیل را می دانیم

وی ادامه داد: حساسیت و سختی بازی با الدیل را همه می دانیم. الدحیل تیمی قابل احترام، خوب و حرفه ای است و کادر فنی واقعا مجربی دارد. از طرفی بچه های ما انگیزه زیادی دارند که انشاالله این بازی را با پیروزی تمام کنند. بازی ای است که باید سعی کنیم تمرکز خوبی داشته باشیم و بتوانیم از موقعیت ها به خوبی در دفاع و حمله استفاده کنیم. خیلی مهم است که فرصت طلب باشیم و بتوانیم با حمایت هواداران نتیجه خوبی بگیریم که قطعا فردا روز بزرگی برای پرسپولیس خواهد بود با انگیزه زیادی که انشاالله به ما می دهند و بتوانیم به نتیجه برسیم. دل هواداران شاد

الدحیل با یک تیم خوب و کامل پیش روی ما خواهد بود

گل محمدی درباره غیبت چند ستاره الدیل در بازی فردا یادآور شد: آنها یک تیم کامل هستند. ما چهار بازیکن خود را نداریم. فقط کوتینیو و سمدو فردا بازی نخواهند کرد. ضمن اینکه یکی دو بازیکن مصدوم هم آمدند. فکر می کنم آنها با یک تیم خوب و کامل به مصاف ما خواهند رفت. ما انگیزه زیادی داریم و مطمئنم که بچه ها می توانند بازی خوبی انجام دهند و سه امتیاز را کسب کنند.

فکر نمی کنم بازی به دلیل آلودگی هوا تاخیر داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آلودگی شدید هوای تهران و احتمال لغو بازی به این دلیل گفت: هنوز چیزی به ما اعلام نشده و نمی دانم در این باره صحبتی شده است یا خیر. فکر نمی کنم تاخیری در بازی ایجاد شود، اما متاسفانه شرایط آلودگی هوا بسیار بالاست. اگر متوجه شدید من به هواداران نگفتم که بیایند. یه جورایی سخت شدیم! انشاالله همه مردم ایران سالم و مواظب خود باشند. اوضاع واقعاً بد است. امیدوارم هیچ اتفاقی برای کسی نیفتد فکر می کنم مسئولان باید فکری به حال این موضوع کنند. تازه شروع فصل سرد است و هر چه جلوتر می رویم اوضاع بدتر می شود.

۹۰ دقیقه حمایت از طرفداران قطعا می تواند کمک زیادی کند

وی در خصوص تمام شدن بلیت های این بازی به لزوم حمایت از آنها تا دقایق پایانی اشاره و خاطرنشان کرد: فوتبال ۹۰ دقیقه است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما همچنین ممکن است گل بخوریم. ۹۰ دقیقه حمایت از طرفداران قطعا می تواند کمک زیادی کند. تماشاگران پرشور تیم خود را تشویق می کنند. هواداران قطعا بازوی قوی تیم ما هستند. به امید خدا فردا روز خوبی برای تیم ما خواهد بود.

فقط باید فردا برنده شویم و تساوی ما را درمان نمی کند

آیا ممکن است پس از اتمام بازی های امروز شرایط صعود پرسپولیس از گروه خود مشخص شود و آیا این نتایج بر عملکرد پرسپولیس در بازی فردا موثر است؟ گل محمدی در پاسخ به این سوال تصریح کرد: احساس من این است که فقط فردا پیروز می شویم. به هر نتیجه ای در این بازی ها نیاز داریم، قطعاً باید سه امتیاز را بگیریم و پس از آن ممکن است به تفاضل گل نیاز داشته باشیم. فقط باید برنده باشیم. مساوی ما را درمان نمی کند و فکر نمی کنم از این گروه صعود کنیم. در بازی فردا فقط سه امتیاز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا