فناوری

مقام یمنی: هدف قراردادن کشتی آمریکایی، هشداری به آن‌ها بود

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

باشگاه خبرنگاران: یک منبع نظامی یمنی هدف قرار دادن ناو آمریکایی را هشداری بزرگ برای نیروهای این کشور و عملیاتی بسیار غافلگیرکننده برای آنها دانست.

یک منبع نظامی یمن بامداد روز سه شنبه به شبکه المیادین گفت: هدف قرار دادن ناو آمریکایی هشداری بزرگ برای نیروهای این کشور و عملیاتی بسیار غافلگیرکننده برای آنها بود.

یک منبع نظامی یمن بامداد روز سه شنبه گفت که عملیات علیه کشتی آمریکایی در خلیج عدن بسیار طولانی شد زیرا هدف بسیار دور بود، اما آنها سلاح های مناسب برای حمله را در اختیار داشتند.

این مقام یمنی در گفت و گو با شبکه «المیادین» توضیح داد: یمن کشتی تجاری آمریکایی را هدف قرار داد تا به آمریکا این پیام را بدهد که در یمن گرفتار خواهد شد، این یک هشدار بزرگ برای نیروهای آمریکایی و یک عملیات بسیار غافلگیرکننده بود. برای آنها.”

وی ادامه داد: ماهواره ها و هواپیماهای جاسوسی در حال جستجوی نقاطی هستند که موشک های یمنی از آنجا پرتاب شده است، آمریکایی ها با هواپیماهای اف ۱۸ و پهپاد در حال گشت زنی هستند.

المیادین به نقل از این منبع نظامی یمنی افزود: این عملیات به نیروهای آمریکایی پیام داد که یمن می تواند اهداف دوردست را با سلاح های مناسب و دقیق هدف قرار دهد.

شامگاه دوشنبه بود که سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای این کشور در جریان عملیات نظامی یک کشتی آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار دادند.

«محمد البخیتی» از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله نیز پس از حمله به این کشتی هشدار داد که نیروهای آمریکایی و انگلیسی دیگر نمی توانند از تنگه باب المندب عبور کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا