ورزشی

مهاجم سابق پرسپولیس، برای پیام‌های توهین‌آمیز به همسر سابقش، راهی زندان شد

مهاجم سابق پرسپولیس تهران که زندگی بیرون از زمین فوتبالش بیشتر از اتفاقات داخل زمین عوارض داشت، حالا در زندان است!

آنتونی استوکس مهاجم سابق سلتیک و آرسنال حداقل یک ماه زندانی خواهد شد. او خود را به پلیس اسکاتلند تحویل داد و منتظر اجرای حکم خواهد بود.

استوکس ۳۵ ساله پس از بازگشت از دوبلین به اسکاتلند دستگیر و زندانی شد. او به دلیل ارسال پیام های توهین آمیز به همسر سابقش دستگیر شده است.

استوکس که به دلیل بیماری مادرش دو بار به ایرلند سفر کرده بود، مجبور شد در اسرع وقت ضمن تودیع وثیقه، خود را به پلیس گزارش دهد. او پنجشنبه شب به اسکاتلند بازگشت که می دانست زمان دستگیری او فرا رسیده است و خود را در ایستگاه پلیس مادرول تسلیم کرد.

او به ارسال پیام های توهین آمیز به همسر سابقش الید اسکات و همچنین پدرش اعتراف کرد و قرار بود در دادگاه شهر همیلتون محکوم شود.

به گزارش دیلی میل، استوکس صبح جمعه با دستبند در دادگاه حاضر شد و درخواست وثیقه او برای آزادی مشروط رد شد. در عوض قرار است او برای تحقیقات بیشتر در این پرونده به مدت یک ماه زندانی شود.

این اولین بار نیست که بازیکن سابق پرسپولیس دست به چنین اقدام خشونت آمیزی می زند. در مارس ۲۰۲۰، استوکس پس از ارسال ایمیلی به اسکات متهم به نقض حکم عدم آزار و اذیت همسر سابقش در دادگاه همیلتون شد. او سپس به نقض توافقنامه اقرار با آزار و اذیت اسکات از نوامبر ۲۰۱۹ تا فوریه ۲۰۲۰ اعتراف کرد.

به همین دلیل دادگاه حکم ۲ سال نظارت بر رفتار این بازیکن را صادر کرد، اما در پی توافق این دو، رای دادگاه لغو شد و به نظر می رسید طرفین به توافق رسیده بودند که او مجدداً اقدام مشابهی انجام دهد. و این بار به زندان می رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا