اخبار اقتصاد ایران

مهمترین اولویت بانک صادرات ایران، ارائه راه‌حل به بخش تولید است :: افق میهن

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: شناخت نیازها و ارائه راهکارهای مناسب برای تامین مالی بهینه بخشهای مختلف اقتصادی مهمترین اولویت بانکداری جامع در بانک صادرات ایران است.

به گزارش افق میهن، محسن سیفی در تشریح اقدامات و اصلاح ساختارهای انجام شده در این بانک افزود: بانک صادرات ایران در راستای تقویت همکاری ها و استفاده از تمامی ظرفیت ها و تجربیات ۷۲ ساله خود در خدمت رسانی، دستاوردهای مهمی را از طریق زیرمجموعه های بانکی به دست آورده است. واحدهای اقتصادی جامع و در این راستا معاونت بانکداری جامع در این بانک از سال ۱۴۰۱ با تشکیل سه اداره کل «بانکداری شرکتی»، «بانکداری خرد و بازاریابی» و «بانکداری اختصاصی، بانکداری تجاری و تحقیقات بازار» اصلاح برخی ساختارهای کلان را دنبال کرد. “. دستاوردهای مهمی در ارائه خدمات ویژه و جامع به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی داشته است که عمدتاً بر شناسایی و رفع نیازهای تک تک مشتریان و تأمین مالی بهینه برای بخش تولید و تداوم اشتغال متمرکز بوده است.

وی افزود: مدیریت درخواست ها و نیازهای مشتریان و واحدهای تولیدی، تامین مالی شرکت ها و سازمان های بزرگ پالایشی، پتروشیمی، خودروسازی، فولاد، معدنی، دارویی، بهداشتی، غذایی، بیمه ای، کارگزاری، صندوق ها و سازمان ها از طریق انعقاد قراردادهای کلان تفاهم نامه ها، تخصیص ردیف اعتبار، مدیریت حضور در نمایشگاه های تخصصی با هدف حمایت از صنایع و تقویت و توسعه سطح همکاری ها و روابط مالی و بانکی با مشتریان ارزش آفرین، تحکیم ارتباطات و ارتقای همکاری ها، از مهمترین موارد بوده است. دستاوردهای مهم بانک در بخش بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران.

مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: اداره کل بانکداری و بازاریابی خرد به عنوان یکی دیگر از بخش های مهم بانکداری جامع، با تمرکز بر بازاریابی مشتریان جدید و ارتقای محصولات و خدمات بانکی، بیش از گذشته بر جذب منابع مالی تمرکز کرده است. به گونه ای که سهم بازار را افزایش دهد. درگاه های الکترونیکی با ۱۷.۲ درصد افزایش رتبه دوم را برای این بانک به ارمغان آورده است. همچنین ترویج خدمات صدور چک الکترونیکی. ارتقای سامانه تأیید الکترونیکی دارایی (SET)، ترویج و ارائه خدمات بانکداری باز به بیش از ۱۲۰ شرکت، مذاکره و بازاریابی صنفی و اتحادیه ها از دیگر دستاوردها و اقدامات مهم بانک است.

سیفی تصریح کرد: بانک صادرات ایران نیز به برنامه ریزی و اقدامات برای شناسایی نیازها و انتخاب بهترین راهکارها در گره گشایی از مشکلات تولید و اشتغال و همچنین نیازهای مردم ادامه می دهد. این اقدامات در سال جاری با اولویت بندی ۴۵ صنعت فعال کشور بر اساس شاخص های کلیدی فروش، سودآوری، ریسک بازار و اندازه بازار و همچنین تحلیل و اولویت بندی صنایع فعال با شاخص های سودآوری، ریسک همراه بود. و اندازه بازار که تحلیل صنعت داروسازی، صنعت پتروشیمی و شرکت ها دانش بنیان و شناسایی کامل شرکت های فعال در این صنعت از دیگر تلاش های انجام شده در این بخش بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا