اخبار بورس

مواد و محصولات شیمیایی، عمده سرمایه‌گذاری “فارس”

بیشترین هزینه سرمایه گذاری فارس در شرکت های غیر بورسی;

صنایع پتروشیمی خلیج فارس ارزش بازار سرمایه گذاری های خود را تا سقف ۳۱۰ میلیارد تومان در پرتفوی شرکت های بورسی ثبت کرد.

مواد و محصولات شیمیایی، سرمایه گذاری های بزرگ

«اخبار بورس»:

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با سرمایه ثبتی ۴۸۹۵۰ میلیارد تومان و ارزش بازار ۳۱۰ همتی گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه امسال را در سامانه کدال منتشر کرد. سرمایه گذاری های انجام شده توسط صنایع پتروشیمی خلیج فارس در آذرماه مربوط به شرکت های فعال در بازار سرمایه و فرابورس بوده است.

مجموع هزینه سرمایه گذاری های فارس در این دوره ماهانه ۳۳ هزار و ۸۷۲ میلیارد تومان بوده است. صنایع پتروشیمی خلیج فارس عمده سرمایه گذاری های خود را در شرکت هایی سرمایه گذاری کرد که خارج از بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه گذاری فارس در شرکت های غیر بورسی ۲۵ هزار و ۵۵۱ شرکت پذیرفته شده است.

شایان ذکر است که فارس در این مدت ۸ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان در شرکت های فعال در بازار سرمایه سرمایه گذاری کرده است. سرمایه گذاری بزرگ از “Pers” در دی این ماه ۶ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان در بخش مواد و محصولات شیمیایی پوشش داد.

مواد و محصولات شیمیایی، سرمایه گذاری های بزرگ

صنعت پتروشیمی خلیج فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به این امر است دی در ماه ۱۴۰۲ (سال مالی منتهی به خرداد ۱۴۰۳) در پرتفوی شرکت های بورسی، ارزش بازار سرمایه گذاری های آنها ۳۱۰ میلیارد تومان ثبت شد که نسبت به هزینه های سرمایه گذاری معادل ۳۶۳۴ درصد رشد داشته است.

لازم به ذکر است ارزش بازار پرتفوی بورس «فارس» در این دوره ماهانه از ۲۹۲ هزار میلیارد تومان به ۳۱۰ هزار و ۶۱۳ میلیارد تومان رسید که نسبت به ارزش بازار ماه قبل از آن افزایش نشان می دهد.

پایان مقاله

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا