اخبار اقتصاد ایران

نصب اولین پلاک کدپستی هوشمند در روستای بازکیاگوراب لاهیجان

هوشنگی گفت: روستای بازکیاگوراب اولین روستای نمونه است که عملیات به روز رسانی اطلاعات مکان آن به پایان رسیده و همزمان پروژه نصب پلاک های کدپستی هوشمند آغاز می شود.

افق میهن مراسم نصب اولین پلاک کد پستی هوشمند با حضور مدیرکل پست گیلان در روستای بازکیاگوراب لاهیجان برگزار شد.

امروز صبح ۲۴ اردیبهشت ماه مراسم تکمیل به روز رسانی اطلاعات اماکن روستای بازکیاگوراب و نصب پلاک کد پستی هوشمند در این روستا با حضور “محمدحسین هوشنگی” مدیر کل پست گیلان “سلمان زارع”. منتخب مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در شورای اسلامی، «روح الله بخشی نژاد» فرماندار لاهیجان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیر کل پست گیلان ضمن تشریح الزامات قانونی پروژه JNEF اظهار داشت: قانون استفاده از کد پستی و ایجاد بانک اطلاعاتی املاک در سال ۷۶ تصویب شد و اجرا شد. پروژه ملی JNF در راستای اجرای این قانون و تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص زیرساخت های اقتصادی، NAF مقاوم است.

وی با اشاره به اینکه روستای بازکیاگوراب اولین روستای نمونه است که عملیات به روز رسانی اطلاعات مکان در آن به پایان رسیده و همزمان پروژه نصب پلاک کد پستی هوشمند آغاز می شود، افزود: با اجرای این طرح بیش از ۶ هزار املاک اعم از زمین و ابنیه با کاربری های مختلف متفاوت شناسایی شده است که باعث می شود بودجه بندی و توزیع منابع در این روستا با استفاده از این اطلاعات انجام شود.

هوشمندی ارائه خدمات آنلاین، معرفی دولت الکترونیک، هوشمندی ارائه خدمات به دستگاه‌هایی که به صورت مکان‌محور خدمات ارائه می‌کنند، برنامه‌ریزی توسعه بر اساس وجود مکان‌ها و ایجاد مراکز ورزشی و تفریحی با توجه به محدوده توزیع جمعیت از جمله مصادیق مهم اجرای پروژه می باشد. ملی JNEF در استان دانست.

سلمان زارع منتخب مردم شهرستان های سیاهکل و لاهیجان نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال به نام سال مشارکت مردم در جهش تولید نامگذاری شده است، اظهار داشت: پروژه JNEF مشارکت فعال مردم در توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت و در نظر داریم تا تحقق شعار سال و با مشارکت پست استانی برگزاری اولین نمایشگاه دائمی صنایع دستی در لاهیجان و سیاهکل با هدف ایجاد اشتغال پایدار.

در ادامه روح الله بخشی نژاد فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه ایجاد دولت الکترونیک و ارائه خدمات آنلاین به شهرها و روستاها نیازمند زیرساخت ها است، پروژه ملی JNEF را زیرساخت اساسی دانست و بر تسریع در اجرای این طرح در سراسر کشور تاکید کرد. شهر. .

لازم به ذکر است در این مراسم از اولین پلاک کد پستی هوشمند به صورت نمادین در روستای بازکیاگوراب رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا