اخبار بورس

نمادهای گروه ارتباطات در آبان ماه چقدر درآمد داشتند؟

فروش نمادهای گروه ارتباطی در آبان ماه زیر ذره بین افق میهن:

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدر این مقاله می خواهیم گزارش فروش ماهانه گروه ارتباطات را که شامل ۷ آیکون می باشد، بررسی کنیم. این نمادها در آبان ماه چه کرد؟

بیشترین و کمترین فروش در آبان ماه؟

سمبل در امتداد غول این گروه با فروش ۴۱۱۵ میلیارد تومان بیشتر اندازه گیری و ایوان با میزان فروش ۱.۵ میلیارد تومان کمترین فروش که در آبان شما ماه را به خود اختصاص داده اید.

بیشترین و کمترین رشد فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل

شبکه در آبان ماه رشد فروش ۱۰۲ درصدی در مقایسه با آبان سال گذشته بیشترین رشد فروش را داشت و به همین دلیل به این نماد نسبت داده شد. همچنین فروش ایوان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۹ درصد کاهش تجربه کرد و بدترین عملکرد را در این زمینه به خود اختصاص داد.

بیشترین رشد و بیشترین کاهش نسبت به میانگین ۱۲ ماهه

افرا با رشد فروش ۳۰ درصدی در مقایسه با میانگین ۱۲ ماهه بهترین نماد از این نظر لقب گرفت. همچنین فروش ایوان در آبان ماه در مقایسه با میانگین فروش ۱۲ ماهه، کاهش ۹۰ درصدی تجربه کرد و در نتیجه بدترین عملکرد را در این زمینه داشت.

رشد فروش پاییزی نسبت به پاییز

با وجود اینکه دو ماه از فصل پاییز می گذرد، فروش همچنان ادامه دارد شبکه در دو ماه پاییز امسال این مبلغ ۶۳ درصد از کل پاییز سال گذشته بود. بدترین عملکرد از این نظر متعلق به ایوان ممکن است در این دو ماه فقط ۷ درصد کل فروش پاییز گذشته را پوشش می دهد.

چند نکته دیگر:

  • این چیزی است که بررسی ها نشان می دهد ایوان بدترین عملکرد را در بین نمادهای این گروه دارد که برخی دلیل آن را تغییر حوزه فعالیت این شرکت می دانند. این شامل بهترین عملکرد نیز می شود شبکه در آبان یک ماه گذشت.
  • فروش اکثر نمادهای گروه ارتباطی در آبان در مقایسه با اکتبر، ماه رشد کرده است و تنها اخابر و ایوان کاهش فروش را تجربه کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا