فرهنگ و هنر

هدیه ویژه تامین اجتماعی به مناسبت نمایشگاه کتاب + نحوه دریافت :: افق میهن

همزمان با سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سازمان تامین اجتماعی هدیه ویژه این سازمان را به افرادی اعلام کرد که در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب به همراه بیمه شدگان این سازمان در طرح بیمه دانش آموزی و… طرح بیمه دختران و زنان خانه دار

به گزارش افق میهن، سازمان تامین اجتماعی همزمان با سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از هدیه ویژه این سازمان به افرادی که در طرح بیمه دانشجویی و طرح بیمه به بیمه شدگان این سازمان می پیوندند، خبر داد. برای دختران و خانم های خانه دار در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب. داده شده.

در کمپین جاری این سازمان در نمایشگاه کتاب؛ با هدف حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق قشر بزرگ و تحصیلکرده دانش‌آموزان و دختران و بانوان که کانون اصلی خانواده در فرهنگ ایرانی اسلامی هستند؛ هر فردی که در طول نمایشگاه (۱۹ تا ۲۹ اردیبهشتانعقاد قرارداد برای اولین بار در یکی از طرح های بیمه دانشجویی یا بیمه زنان خانه دار و دختر. مشروط به پرداخت حق بیمه خود تا انتها خرداد ۱۴۰۳; در قالب خرید ۴۰۰ هزار تومانی کتاب ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از طریق سامانه فروش مجازی نمایشگاه (book.icfi.ir) قابل استفاده است، در هدیه ویژه این سازمان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا