اخبار اقتصاد ایران

هراس و نگرانی دشمنان، ماندگاری و زنده‌ماندن یاد شهدا است :: افق میهن

مدیرعامل بانک صادرات ایران در یازدهمین یادواره شهدای این بانک در مشهد مقدس با تاکید بر اینکه دغدغه دشمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست، به برنامه ها و اقدامات جهادی این بانک برای کمک به حل مشکلات اقتصادی پرداخت. از کشور و مردم

به گزارش افق میهن، محسن سیفی در یازدهمین یادواره شهدای بانک صادرات ایران در مشهد مقدس که با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: و افزود: دشمنان از ماندگاری و تداوم یاد و خاطره شهدا نگران هستند. یعنی دشمن حتی از زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا واهمه دارد و حادثه اخیر شهدای کرمان این واقعیت را نشان داد.

سیفی بیان کرد: این موضوع وظیفه ما را بر آن می دارد که در سال های آینده یادواره شهدا را بهتر و جدی تر برگزار کنیم تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین مسیر آنان، گام های برداشته شده در راه شهدا را برای خود تکرار کنیم. و نسل های آینده و راه آنها را ادامه دهند.

وی خطاب به خانواده های معظم شهدا افزود: قطعا انقلاب و سربلندی امروز کشور مرهون رشادت های فرزندانی است که در دامان شما پرورش یافتند و با تقدیم جان و جواهر و جواهرات خود در تاریخ ماندگار شدند. سلامتی.” برخی از شهدا نیز مدت زیادی را به عنوان جانباز گذرانده اند و انقلاب و کشور مدیون صبر، مقاومت و فداکاری خانواده های آنان است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به شرایط اقتصادی و تنگناهای بین المللی گفت: ما همچنان در فضای جنگ اقتصادی هستیم و در یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور عملاً در جبهه های دیگر می جنگیم و همه ما وظایف خطیر و متفاوتی دارند.

وی با بیان شرایط دوران دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی، تاکید کرد: امروز نیز در پی تحریم های ظالمانه ای که علیه کشورمان اعمال شده است، باید با توکل و توکل به خدا و مردم، برخی را اصلاح و بهبود بخشیم. مسائل اقتصادی و وضعیت فعلی کشور و تبیین اتفاقات خوبی که در جریان است، جهادی عمل کنید.

با تاکید بر اینکه به عنوان یک بانکدار باید تمام توان خود را برای حل مشکلات اقتصاد کشور و معیشت مردم به کار بگیریم، افزود: بیش از ۴ دهه است که تحریم های ظالمانه بر اقتصاد ما تحمیل شده است و باید در این عرصه مبارزه جهادی کنیم. حوزه رسیدگی به امور کشور. مشتریان رسیدگی به امور همکاران و رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران در راه اول.

در پایان این یادواره جمعی از خانواده شهدا با محسن سیفی گفت و گو کردند و مسائل خود را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا