ورزشی

هرگز خودم را با گل‌محمدی مقایسه نمی‌کنم/ امیدوارم رابطه‌ام با بازیکنان خوب شود

اسمار لوس ویرا روز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: برای اولین بار اینجا هستیم تا با هم صحبت کنیم. فردا بازی بسیار سختی مقابل تراکتور داریم. تراکتور در نیم فصل خیلی پیشرفت کرد و بازیکنان خوبی به خدمت گرفت. در مجموع تراکتورسازی تیم بسیار آماده ای است و مانند ما دوست دارد بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. فردا چالش جذاب و جذابی با این تیم برای تصاحب توپ بیشتر خواهیم داشت.

وی افزود: باید در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. در مقابل آلومینیوم عملکرد خوبی داشتیم اما کافی نیست. باید برای بازی فردا قوی باشیم تا بتوانیم نتیجه درستی بگیریم. قطعا فردا بازی متفاوتی نسبت به بازی قبلی انجام می دهیم زیرا سبک بازی تیم مقابل متفاوت است.

سرمربی پرسپولیس گفت: اولاً شما درباره خبرنگاران پرسیدید و من قصد نداشتم بین اهالی رسانه اختلافی ایجاد کنم چرا که اگر جواب یکی از رسانه ها را می دادم و با فرد خاصی صحبت می کردم، قضیه فرق می کرد. ” بین آنها گذاشته شد. بنابراین تا امروز نمی خواستم با رسانه ها صحبت کنم.

عثمر در پاسخ به این سوال که آیا او به اندازه یحیی گل محمدی در رختکن پرسپولیس محبوبیت دارد، گفت: این سوال سختی خواهد بود چرا که یحیی گل محمدی من را به فوتبال ایران آورد. صحبت کردن در مورد او بسیار سخت است زیرا او فرد بسیار خوبی است و همیشه ذهنی برنده دارد. ما به همدیگر احترام می گذاریم و دوست داریم. لحظات تلخ و شیرین و شرایط سختی را با هم داشتیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. من هرگز خودم را با او مقایسه نمی کنم.

وی افزود: رابطه بازیکنان با گل محمدی با رابطه ای که الان با من دارند کاملا متفاوت است. رابطه شما با بازیکنان زمانی که مربی هستید با زمانی که قرار است ۱۱ بازیکن را انتخاب کنید متفاوت است. امیدوارم به مرور زمان رابطه خوبی بین من و بازیکنان شکل بگیرد.

وی در خصوص تداوم حضورش در پرسپولیس و بر عهده گرفتن هدایت سرخ ها تصریح کرد: حضور من به عنوان نفر اول روی نیمکت پرسپولیس کار سختی است. حضور من در این باشگاه و هر چه در این پست می گویم می تواند بر جو تاثیر بگذارد. می دانم که مسئولیت سنگینی بر دوش دارم و در تیم بزرگی هستم. امیدوارم با کادر فنی، مدیریت و بچه ها عملکرد خوبی داشته باشم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا لیست خرید زمستانی این تیم را گل محمدی تعیین کرده است یا او، گفت: همه می دانند پرسپولیس چه مشکلاتی دارد. با این شرایط باید به دنبال گزینه هایی می گشتیم که بتوانیم آنها را جذب کنیم. همانطور که ما از رونالدو و مسی انتظار داریم، اما زمانی که نمی توانیم این بازیکنان را به دست آوریم، باید به دنبال گزینه هایی باشیم که بتوانیم به دست آوریم.

وی افزود: البته اکنون مهم ترین موضوع پنجره نقل و انتقالات است. بازیکن باید تا ۲۴ ساعت قبل از بازی بداند که آیا می تواند در ترکیب قرار بگیرد یا خیر! در بازی با آلومینیوم بازیکنان کمتری داشتیم. امیدوارم امروز و قبل از بازی یک خبر خوب بشنویم و از بازیکنان جدید استفاده کنیم. از فصل قبل به دنبال جذب بازیکن در پست های لازم و جبران این کمبود بودیم. لیستی از بازیکنان مورد نظر ما در لیست گل محمدی بود و بعداً چند بازیکن توسط باشگاه خودش جذب شد.

عثمر در خصوص جذب دستیارش گفت: مربیان حرفه ای آوردم. من با رافائل در دوره بدنسازی زیر نظر فدراسیون برزیل کار کردم. او همچنین در اتریش دستیار مربی بود و بالاترین سطح مدرک مربیگری را در برزیل دارد. او قبلا هم بازیکن بود. کادر فنی ما هنوز کامل نشده است چون سربازها رفته اند و به یک تحلیلگر نیاز داریم. هماهنگی این مربیان جدید کمی سخت است چون باید با کشور جدید هماهنگ شوند و بازیکنان هم همینطور. ما باید به مربیان جدید کمک کنیم تا به زودی با تیم سازگار شوند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اشتباهات علیرضا بیرانوند و نبود جانشینی برای او در تیم گفت: صحبت از دروازه بان تیم ملی است. حالا شاید آن بازیکن صد بار دیگر آن ضربه را می زد و تبدیل به گل نمی شد. قرار نیست به خاطر یک اشتباه او را قضاوت کنید. نه تنها من بلکه بقیه بازیکنان به او اعتماد دارند و مطمئن هستیم.

عثمر درباره اینکه او گزینه اصلی هدایت این تیم نبود، تصریح کرد: نمی دانم در مورد کدام یک از آنها صحبت می کنید، آنها باید دلایل خاص خود را داشته باشند، اسطوره های باشگاه در این مورد صحبت کردند و فقط گذشت زمان می تواند نشان دهد و همه ما باید کمک کنیم تا به ایده آل باشگاه برسیم.در هیچ کجای دنیا مربی نمی تواند بگوید که نتایج خوبی می گیرد و باید تلاش کند تا نتیجه بگیرد. می تواند باعث شود که همه ما با هواداران خود برای موفقیت تلاش کنیم.

دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فردا از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا