اخبار اقتصاد ایران

هزینه آموزش باریستا در یک آموزشگاه معتبر چقدر است؟

اگر به اسپرسو و نوشیدنی های سرد و گرم بر پایه اسپرسو علاقه دارید دوره باریستا برای شما بسیار مناسب است.

درست کردن یک فنجان قهوه خالص تنها کار یک دستگاه اسپرسوساز و قهوه با کیفیت بالا نیست. یادگیری چنین هنر ظریفی قطعا بدون آموزش امکان پذیر نیست و نیاز به یک مدرسه حرفه ای باریستا دارد. هزینه آموزش باریستا در همه مدارس مناسب نیست و هزینه های زیادی از دانش آموزان می گیرند و آموزش با کیفیتی به دانش آموزان ارائه نمی دهند. اما ما می خواهیم آموزشگاهی را به شما معرفی کنیم که با آموزش باریستا مزایای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

با آموزش کافی باریستا پارس در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید

منظور از پس انداز این است که با توجه به مبلغ پرداختی برای دوره آموزشی باریستا یا آموزش بارمن شما برای دریافت بهترین آموزش و مزایای آموزشی هزینه می کنید و منظور از صرفه جویی در زمان، دریافت بهترین آموزش و حتی دریافت آموزش عالی در زمان مناسب، با توجه به مدت زمانی است که برای یادگیری آموزش های لازم صرف می کنید..

پس برای هر فردی که می خواهد یک دوره آموزشی یاد بگیرد باید به نحوی عمل کند که به نفع خودش باشد و در زمان و هزینه ای که صرف یک دوره آموزشی می کند بهترین انتخاب را داشته باشد..

بهترین دوره آموزشی باریستا برای صرفه جویی در وقت و هزینه

در آموزش باریستا با انتخاب یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای در پارس در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید. امروز قصد داریم آموزشگاه کافی پارس را به علاقه مندان به مشاغل باریستا معرفی کنیم که با مزیت های این آموزشگاه بهترین انتخاب برای یادگیری آنها خواهد بود و باعث صرفه جویی چندین برابری در وقت و هزینه خواهد شد. در واقع هزینه ای که برای آموزش باریستا با کیفیت بالا می پردازید

مزایای کافی پارس برای آموزش باریستا

کیفیت و نوع محتوای آموزشی در کافی پارس

دوره پارس قهوه باریستا یک فصل جامع دارد که دانش آموز و استاد فصل به فصل می روند و اگر دانش آموز یک فصل را به درستی یاد نگیرد استاد به فصل بعد نمی رود و مشکلات را با دانش آموز حل می کند تا فصل مورد نظر را آموزش دهید. دیدن

کلاس ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی با ۱ تا ۳ دانش آموز برگزار می شود و ارتباط دانش آموزان و دانشجویان با یکدیگر و رفع مشکلات را آسان می کند.

آموزش ها از صفر تا ۱۰۰ بوده و از مقدماتی تا پیشرفته برگزار می شود که هنرجویان بصورت تئوری و عملی آموزش می بینند.

اساتید دوره ها دارای دانش روز بوده و از بین برترین باریستاهای کشور انتخاب شده اند.

گواهینامه بین المللی پارس با مزایای عالی

کافی پارس پس از گذراندن دوره مدرک بین المللی را به هنرجویان خود ارائه می دهد که به صورت دو زبانه و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. این مدرک دارای مزایای بسیاری است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

اولین مورد مهاجرت است، برای دانشجویانی که قصد مهاجرت دارند، مهارت های باریستا + مدرک بین المللی در دست آنها مزیت بزرگی است.

مورد دوم برای افرادی است که می خواهند یک کافه راه اندازی و مدیریت کنند. با این گواهی می توانند از ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون وام دریافت کنند.

سومین مورد وجود خود گواهی است که نشان دهنده مهارت شما به عنوان یک باریستا است.

مدت زمان دوره و نحوه ثبت نام و زمان بندی دوره باریستا قهوه پارس

ثبت نام در کلاس ها به این صورت است که دانشجو می تواند تاریخ و ساعت حضور در اولین جلسه کلاس ها را مشخص کند.

کلاس ها همه روزه از شنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب برگزار می شود و دانشجویان می توانند در هر زمانی که صلاحیت دارند به موسسه مراجعه کنند.

دوره آموزشی باریستا یک هفته دیگر به پایان می رسد. اما در صورتی که دانشجو درخواست آموزش و رفع اشکال بیشتری داشته باشد، دوره تا تکمیل یادگیری دانشجو ادامه خواهد داشت.

هزینه دوره آموزشی کافی پارس

دانشجویان دوره باریستا قهوه پارس هزینه کلاس عمومی را با تخفیف پرداخت می کنند و کلاس ها به صورت خصوصی برگزار می شود.

مزیت دیگر این است که هزینه کلاس ها به صورت اقساطی قابل پرداخت است و با پرداخت بیعانه می توانند دوره های آکادمی پارس را تا ۲ ماه بعد رزرو کنند.

تجهیزات و منابع کافی پارس

کافی پارس سعی کرده محیط آموزشی هنرجویان دوره های باریستا و بارتنینگ را مانند یک کافه بسازد که شامل انواع اسپرسو سازها، انواع آسیاب و ابزار سرو، انواع قهوه و … می باشد که در تمامی آموزش ها موجود است. کلاس ها تا زمان ورود دانش آموز چالشی در بازار کار برای کار با تجهیزات نداشته باشید.

محل برگزاری دوره باریستا قهوه پارس

دارای دو شعبه در تهران و کرج می باشد که دوره های آموزشی در این دو شعبه برگزار می شود و دانشجویان عزیزی که قصد شرکت در این دوره ها را از شهرستان دارند کافی پارس برای آنها خوابگاه در نظر گرفته است.

نظرات دانشجویان در مورد دوره های آموزشی باریستا قهوه پارس

اگر نگاهی به سایت و دستگاه ها و حتی شبکه های اجتماعی پارس بیندازید و مصاحبه با دانشجویان را مشاهده کنید، متوجه می شوید که دانشجویان از این دوره ها بسیار راضی هستند و حتی آن را به دیگران توصیه کرده اند.

گارانتی بازار کار با کافی پارس

پس از اتمام مهلت گارانتی، قهوه پارس به دانشجویان شغل می دهد و کافی شاپ ها و رستوران های معتبر را برای گزینش و استخدام معرفی می کند و یا در نمایندگی های کافی شاپ خود دعوت به کار می کند.

پشتیبانی و خدمات پس از پایان دوره در آموزش باریستا قهوه پارس

کلیه دانشجویان پس از ثبت نام کارت ضمانت پشتیبانی ۵ ساله دریافت می کنند و می توانند تا ۵ سال از مزایای زیر در کافی پارس برخوردار شوند.

۵ سال کلاس عیب یابی رایگان

۵ سال شرکت در کارگاه های تخصصی باریستا و بارتنینگ

۵ سال شرکت در تورهای کارخانه

۵ سال استفاده از مشاوره راه اندازی کافه، مدیریت، تبلیغات و بازاریابی

حرف پایانی

اگر به اسپرسو و نوشیدنی های سرد و گرم بر پایه اسپرسو علاقه دارید دوره باریستا برای شما بسیار مناسب است و می توانید با شرکت در این دوره و دریافت گواهینامه بین المللی آن به یک باریستای حرفه ای در کافه های داخل و خارج از ایران تبدیل شوید. انتخاب یک مرکز قابل اعتماد برای آموزش باریستا در روند شروع کار و یادگیری شما بسیار مهم و کاربردی است پارس به اندازه کافی بهترین انتخاب برای شماست زیرا با کیفیت ترین دوره آموزشی باریستا را با هزینه ای مناسب ثبت کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا