ترندهای روز

هشدار هواشناسی برای تهرانی‌ها در ساعات آینده

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید تا بسیار شدید در تهران تا فردا (۳۰) اردیبهشت) و افزایش دما تا روز سه شنبه (۱ خرداد) مطلع.

بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل الگوهای همدیدی، آسمان استان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات با افزایش ابر در برخی مناطق به‌ویژه در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. رعد و برق

امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ اردیبهشت) در سطح استان به ویژه در نیمه جنوبی و نواحی غربی در برخی ساعات وزش باد شدید تا بسیار شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک پیش بینی می شود.

از بعدازظهر سه شنبه تا چهارشنبه (۱ و ۲ خرداد) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در استان به ویژه در ارتفاعات و نواحی غربی، آسمان در برخی ساعات نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

از فردا تا سه شنبه (۳۰ اردیبهشت تا اول خرداد) روند افزایش نسبی دما و در روز چهارشنبه (۲ خرداد) کاهش دما در سطح استان پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین و فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم ترین ایستگاه های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده اند.

آسمان تهران فردا (۳۰ اردیبهشت ماه) نیمه ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات ابری با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۳۱) افزایش می یابد. اردیبهشت(ماه) نیمه ابری، بتدریج ابری، همراه با وزش باد، حداقل دما ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا