اخبار بورس

 واحد کنسانتره بهاباد “کچاد” وارد بهره برداری آزمایشی می‌شود/ رشد ۴ درصدی تولید گندله و آهن اسفنجی

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت:

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: کارخانه کنسانتره بهاباد با ظرفیت یک میلیون تن در سه ماهه چهارم به بهره برداری آزمایشی می رسد.

امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گفتگو با افق میهنوی در خصوص پیش بینی بودجه خود گفت: در حال حاضر شرکت چادرملو در بخش های کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی و فولاد پرمقاومت به فعالیت خود ادامه می دهد. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته توانستیم رشد تولید گندله و آهن اسفنجی را ثبت کنیم. یعنی در آهن اسفنجی ۱ درصد و در گندله سازی ۳ درصد رشد داشتیم. برای کنسانتره و فولاد به دلیل محدودیت گاز و برق باید تا پایان سال صبر کنیم. با این حال، انتظار داریم یا روند فعلی تولید را حفظ کنیم یا در بخش های مختلف تولید رکوردها را بشکنیم.

وی افزود: پیش بینی ما برای شش ماهه امسال دستیابی به سود ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشت. امیدواریم بتوانیم طرح سودی را که پیش بینی می کنیم عملی کنیم و به اعتماد سهامداران پاسخ دهیم.

مدیرعامل «کچاد» گفت: تمام تلاش ما در راستای تکمیل زنجیره ارزش در بخش‌های مختلف است.

کارخانه کنسانتره بهاباد با ظرفیت یک میلیون تن در سه ماهه چهارم به بهره برداری آزمایشی می رسد. پیگیر تدوین طرح های مختلف هستیم. همچنین برای تکمیل زنجیره در نظر داریم کارخانه ۳۰۰ هزار تنی میلگرد و کلاف در منطقه میبد برای تکمیل زنجیره شرکت اجرا کنیم. این اقدام به ما امکان می دهد تا بازده تولید کارخانه اسفنج خود را افزایش دهیم و ارزش افزوده را افزایش دهیم.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا