ورزشی

واقعا زشت و زننده است/ ویدئو

امید عالیشاه پس از پایان بازی پرسپولیس و ذوب آهن به اتفاق جنجالی ابتدای بازی در رختکن قرمزها واکنش نشان داد و گفت: واقعا هر بار از این باغ بیرون می آید. متأسفانه شاهد یک سری مسائل بودیم که به نظرم فرهنگ غلط و مشکل بزرگی است که مثل آفت در فوتبال ما ریشه دوانده است.

کاپیتان پرسپولیس اضافه کرد: نمی دانم زمانی که اینقدر از استعدادهای فوتبالی خود ناامید شدیم، اصلاً چرا نام ورزشکاران خود را گذاشتیم و چرا به توانایی های آنها اعتقادی نداریم.

عالیشاه ادامه داد: می بینید که جای رختکن میزبان و مهمان عوض می شود و متاسفانه در ورودی رختکن خرافات و حرف ها و مواردی از این دست پیدا می کنیم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: واقعا شایسته ورزشکاران و کشورمان نیست، امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم چون واقعا زشت است امروز خیلی متاسفم. امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی در ورزش کشور نباشیم و به ورزشکاران خود ایمان بیشتری داشته باشیم و پشتوانه محکمی برای آنها باشیم و مشکلات آنها را حل کنیم تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکل دیگری هم وجود دارد و آن اینکه چندین بار به باشگاه پیام دادیم اما اراده ای برای رفع مشکلات دیده نشد. من به عنوان کاپیتان پرسپولیس وظیفه دارم در مورد مطالبات و معوقات بازیکنان صحبت کنم. ما حدود ۲۰ درصد از فصل گذشته، ۱۵ درصد از فصل قبل و ۳۵ درصد از گزینه ها می خواهیم. دلار دو سال پیش ۳۸ هزار تومان بود، هنوز هم دنبال همان پول هستیم. دلار فصل گذشته ۴۰ هزار تومان بود اما الان ۶۰ هزار تومان شده است. من درباره این مسائل خانوادگی صحبت کرده ام اما این حرف ها را برای اطلاع هواداران گفتم. امیدوارم هر چه زودتر این مسائل حل شود.

عالیشاه با اشاره به برتری پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم با توجه به حساسیت جدول سه امتیازی شدیم اما متاسفانه روی شکم بازی کردیم. ما می توانستیم در برخی مواقع گل های بیشتری به ثمر برسانیم و باید زودتر به این موضوع برسیم که چرا این اتفاق می افتد.

وقتی با این سوال مواجه شد که ۱۰ سال پیش صحبت از استفاده از آب های آلوده در اصفهان شد اما بعدها مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت که خودشان این موضوع را مطرح کردند و به نظر می رسد پرسپولیس این بار به دنبال یک بازی رسانه ای دیگر است. ، گفت: نباید آنچه را که اتفاق افتاده پنهان کنیم. تیم رسانه ای باشگاه اشتباه کرد و باید از اول فیلمبرداری می کرد. نمی خواهم فلش بک به گذشته بزنم اما تیم رسانه ای پرسپولیس اشتباه کرد و باید فیلم می گرفت. چطور شد که این همه سالی که به اصفهان آمدیم، رختکن مهمان ها صاف بود و یکدفعه عوض شد؟ لوازم ذوب آهن یک اتاق کنار رختکن دارد و رفت و آمد می کردند. ویدیوی این نوشته ها را به شما نشان خواهم داد و خواهید دید. شاید تغییر رختکن برای من سوء استفاده باشد، اما این چیزها (اشاره به دست خط) زشت است. یک سری مریض هستند وگرنه ذوب آهن باشگاه باسابقه ای است و امکانات خوبی دارد و حیف است این مسائل را ببینیم. حتی با ۱۰ نفر هم به ما فشار آوردند. برو مشکلات رو حل کن و بازیکن بگیر.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا اظهاراتش به باشگاه ذوب آهن برمی گردد یا خیر، گفت: خیر، اما آیا فردی می تواند بدون هماهنگی در رختکن نماز بخواند؟ پرسپولیس هیچ وقت دنبال این حرف ها نمی رود. پرسپولیس اگر دنبال این حرف ها بود این همه قهرمانی نمی گرفت. (در این لحظه بین خبرنگار اصفهانی و کاپیتان پرسپولیس بحث و تبادل نظر شد و خبرنگار مذکور معتقد بود که این موضوع همان موضوع آب آلوده باشگاه پرسپولیس است).

بیشتر بخوانید: کاغذها و دست نوشته های عجیب در رختکن پرسپولیس اصفهان/ باز هم بحث جادوگری شد؟!/ عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا