بانک و بیمه

وام بدون سود و کارمزد راچگونه و از کجا بگیریم؟

به گزارش افق میهن به نقل از بانک سینا، محمدرضا بایی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بانک سینا با شناخت مناسب از نیازهای اقشار متوسط ​​و خاص جامعه که به دنبال علاقه مندی هستند، طرح تسهیلات «آفتاب» را معرفی کرد. امکانات -رایگان. وی تصریح کرد: تسهیلات این طرح که بدون سود و بدون کارمزد پرداخت می شود، ویژه سپرده های قرض الحسنه پس انداز است.

وی افزود: خط بانکداری اجتماعی بانک سینا پیش از این با نام تقسیم بانکداری اسلامی یا بانکداری قرض الحسنه شناخته می شد که هدف از آن ارائه تسهیلات قرض الحسنه به گروه های حمایتی با هدف قرار دادن بنیاد مستضعفین بود. کمک طلبان و غیره. او اکنون با جدیت بیشتری موضوع پرداخت وام های کمکی و قرض الحسنه را دنبال می کند.

بیتی گفت: برای دریافت وام قرض الحسنه بدون کارمزد آفتاب، افتتاح حساب قرض الحسنه با حداقل موجودی ۵۰ هزار تومان ضروری است و افراد می توانند ماه ها با میانگین مدت یک تا دوازده ماه وام دریافت کنند. از این حساب بسته به اینکه موجودی یا سپرده قرض الحسنه افراد چند ماه باشد، مبلغ وام می تواند از ۱۳.۱ درصد این موجودی تا ۱۴۷.۲ درصد باشد. به عنوان مثال، اگر فردی برای مدت شش ماه صد میلیون تومان به این حساب واریز کند و بازپرداخت ۱۲ ماهه را در نظر بگیرد، می تواند مبلغی در حدود ۸۲ میلیون تومان از قرض الحسنه دریافت کند و موجودی حساب خود را به ۱۸۲ میلیون تومان.

وی ادامه داد: مدت بازپرداخت این تسهیلات بین ۶ تا ۴۸ ماه متغیر است و بر اساس مدت زمان میانگین افتتاح و بازپرداخت حساب، ضریب تسهیلات یعنی نسبت وام دریافتی به متوسط ​​سپرده تعیین می شود.

بیلی خاطرنشان کرد: سقف اعتبار افراد در این طرح ۳۰۰ میلیون تومان است مشروط بر اینکه مانده اصل تسهیلات خرد اعطایی و کارت اعتباری فرد نزد بانک سینا از این مبلغ بیشتر نشود.

مدیرعامل آذربایجان شرقی و بانک سینا اردبیل تصریح کرد: یکی دیگر از جنبه های جذاب این طرح بانک سینا امکان واگذاری امتیاز این وام به افراد دیگر است. یعنی پس از انجام پیش پرداخت و سپری شدن مهلت دریافت وام، می تواند با تکمیل فرم واگذاری امتیاز، امتیاز اخذ وام را به پدر، مادر، همسر، فرزندان و خواهر و برادر خود واگذار کند.

وی خاطرنشان کرد: کارفرمایان اصیل نیز می توانند با ارائه مدارک بیمه ای که حداقل سه ماه از آن می گذرد و پرکردن فرم انتقال امتیاز وام، امتیاز وام خود را به پرسنل زیرمجموعه واگذار کنند.

باری در بخشی دیگر از سخنان خود به تسهیلات بانک سینا در مناطق محروم استان های آذربایجان شرقی و اردبیل اشاره کرد و گفت: چاراویماق در آذربایجان شرقی و گرمی در اردبیل دو منطقه کم برخوردار از سوی بنیاد مصطفان شناخته شده اند. این بانک تنها در شهرستان چاراویماق یک هزار و ۷۷۷ میلیارد ریال به ۱۲۴۴ متقاضی کمک کرده است.

وی با بیان اینکه این بانک ۳۹۵ هزار مشتری از رده های مختلف در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل دارد، گفت: این منطقه با ۲۳ شعبه و ۲ باجه یکی از بهترین مناطق بانک سینا در کشور محسوب می شود.

وی منابع موجود در این منطقه را ۴۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۸۲ درصد از این منابع که ۶۱ درصد آن منابع ارزان قیمت است در قالب تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

البیع ادامه داد: منابع بانک سینا در این منطقه ۲۴ درصد و مانده هزینه های آن ۱۵ درصد افزایش یافت و تسهیلات پرداختی بانک سینا برای آذربایجان شرقی و اردبیل ۳۲۰۰ میلیارد ریال بالاتر از تعهدات بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا