ورزشی

واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه دریافت رشوه بازیکنان تیم ملی ایران از قطر!

هدایت ممبینی در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی که مقام سوم جام جهانی ۲۰۲۴ را کسب کردند، گفت: هرچند از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در سطح بالایی نیستیم و داریم. شرایط متعادل بود، اما بچه ها شاهکار کردند. برگزاری لیگ و نگاه توسعه در ایران باعث شده تا فوتبال ساحلی و فوتسال دوش به دوش با رقبای اصلی خود در جهان رقابت کنند.

وی افزود: ببینید ما در ۲ دوره اول مقابل برزیل پیش بودیم اما به هر حال اتفاقات فوتبالی رخ داد. این رتبه سوم به فال نیک گرفته است و امیدوارم این اطمینان در فوتبال ساحلی، فوتبال و فوتسال به وجود بیاید چرا که از نظر نیروی انسانی، بازیکن و کادر فنی در سطح اول دنیا هستیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه فدراسیون توجه ویژه ای به این رشته ندارد و حتی تا چند وقت پیش هم قرار بود وزارت ورزش پاداشی به این تیم بدهد، گفت. یک ساحل باید و شاید هم نباشد. فدراسیون فوتبال در تلاش است تا این امکانات را روز به روز افزایش دهد. البته با توجه به تمرینات بچه ها و کادر خوبی که داشتیم به درخشش این تیم در جام جهانی امیدوار بودیم. اگرچه پیش بینی نتیجه بسیار سخت بود اما امیدوار بودیم یکی از مقام های اول تا سوم را کسب کنیم.

ممبینی گفت: قطعا در آینده نگاه فدراسیون به فوتبال ساحلی رو به جلو است. ما در سال گذشته نیز این کار را انجام داده ایم، اما باشگاه ها نیز باید در این بخش کمک و سرمایه گذاری بیشتری کنند. ببینید سکوی قهرمانی جهان دور نیست و امیدوارم در آینده فوتبال ساحلی را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم. هیئت رئیسه فدراسیون و مهدی تاج از سال گذشته برنامه ریزی خود را برای نتایج این تیم آغاز کردند. در این دوره هم توانستیم به بازیکنان پاداش بدهیم. اما شایستگی آنها بیش از این مبالغ است. نگاه فوتبال کشور به فوتبال ساحلی و فوتسال بزرگ و جاه طلبانه شده است و امیدوارم همیشه بتوانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. فدراسیون تمام تلاش خود را در این زمینه انجام خواهد داد. البته با توجه به محدودیت درآمد و بودجه فدراسیون قطعا در کنار همه تیم های ملی به عنوان متولی خواهیم بود. ما فوتبال ساحلی را هم به شکل ویژه ای در نظر می گیریم.

دبیرکل فدراسیون درباره انتشار لیستی در فضای مجازی و متهم شدن برخی بازیکنان و سرمربی تیم ملی از قطر به رشوه گرفتن و باخت در نیمه نهایی جام ملت ها، گفت: من هستم. از این موضوع آگاه نیست بعد از هر تورنمنت، برخی شایعات ایجاد می شود. من بحث خاصی در این مورد نشنیده ام که بخواهیم جدی بگیریم.

ممبینی در خصوص اینکه این افراد ۱۸۰ میلیارد تومان رشوه از قطری ها گرفته اند، گفت: این را از شما می شنوم. بازیکنان و کادرفنی ما که در قطر زحمت کشیدند شخصیت خاصی دارند که در داخل و خارج از زمین آن را دیدیم. ممکن است در فضای مجازی شایعات زیادی به گوش برسد اما فدراسیون فوتبال همه این مسائل را به دقت رصد می کند و ما به پاکی و صداقت فرزندانمان اعتقاد داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا