ورزشی

واکنش پلیس مونیخ به تهدید داعش در آستانه بازی امشب بایرن مونیخ و دورتموند

در آستانه بازگشت بوندسلیگا که رقابت سنتی بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند است و این دو تیم در چارچوب هفته بیست و هفتم این رقابت ها از ساعت ۲۱ امشب به مصاف یکدیگر می روند. شنبه – به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانز آرنا، رسانه “صحرا الخلافه” وابسته به گروه تروریستی داعش ویدئویی تهدیدآمیز منتشر کرد که در آن او مردم اطراف آلیانز آرنا مونیخ را در پایان بازی هدف قرار داده است.

سخنگوی پلیس مونیخ در گفت و گو با پایگاه خبری «تی آنلاین» آلمان با اشاره به اینکه از انتشار این تصاویر مطلع بوده اند، به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: مقامات به طور جدی وضعیت را ارزیابی کرده اند و این پست ها منتشر شده است. در شبکه های اجتماعی.” در حال حاضر هیچ نشانه ای از وضعیت خطر حاد وجود ندارد. با این وجود حضور پلیس در بازی عصر امروز پررنگ تر خواهد بود. قرار بود حدود ۱۰۰ نیروی ویژه پلیس به طور مرتب در محل حضور داشته باشند اما حالا با اضافه شدن افسران ویژه بیشتر، امنیت بازی تقویت خواهد شد.

باشگاه بایرن مونیخ همچنین اعلام کرده است که این باشگاه در تماس و هماهنگی نزدیک با پلیس مونیخ است که وظیفه تامین امنیت بازی امشب تیم های بایرن و دورتموند را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا