ورزشی

واکنش کنعانی‌زادگان به کتک کاری با هوادار اراکی

حسین کنعانی روزهای سختی را سپری می کند و در حالی که هنوز از شوک و غم حذف تیم ملی از مرحله نیمه نهایی جام ملت ها کاملا فرا نرسیده بود، دو روز مانده به بازی با آلومینیوم به جمع پرسپولیس اضافه شد. تمرین کرد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

حسین کنعانی پس از شکست پرسپولیس در حالی که به شدت ناراحت و مستاصل بود وقتی هنگام ورود به اتوبوس این تیم با شعارهای هواداران علیه خود مواجه شد واکنش شدیدی از خود نشان داد که ویدئوی آن از شب گذشته در فضای مجازی منتشر شده است.

مدافع پرسپولیس در استوری اینستاگرام خود علاوه بر توضیح درباره اتفاقات روز گذشته، از هواداران پرسپولیس و مردم اراک نیز بابت رفتار خود عذرخواهی کرد.

کنعانی نوشت: دیروز روز سختی برای من بود، غم باخت مقابل تیم خوب آلومینیوم اراک باعث ناراحتی کل تیم و هواداران شد، متاسفانه بازی در شرایط امنیتی مناسب برگزار نشد و هواداران از رختکن حضور داشتند. کنار اتوبوس و هر لحظه ممکن بود هر اتفاقی بیفتد برای هر بازیکنی ممکن بود این اتفاق بیفتد غم باخت و شنیدن حرف های زشت از چند نفر که قطعاً با مردان مهمان نواز و شریف اراک تفاوت دارند باعث شد کنترلم را از دست بدهم. و واقعا متاسفم بابت این اتفاق ابتدا از هواداران پرسپولیس بابت شکست و سپس از مردم عزیز و مهربان اراک بابت رفتارم عذرخواهی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا