فناوری

ورود تارا اتوماتV2 به کانال 900 میلیون تومانی‌ها+ جدول قیمت

به گزارش Oxtan News; بررسی بازار پرطرفدار ایران خودرو نشان می دهد این بازار در روزهای اخیر نوسانات قیمتی را تجربه کرده است و همین امر باعث شده تا خودروسازان ایرانی علاوه بر رشد طعم افت قیمت را نیز بچشند.

امروز نرخ دلار در بازار اندکی افزایش یافت و این نوسان نسبت به هفته گذشته کمتر بود. این افت تا حدودی بر هیجان بازار تاثیر داشت.

به گفته فعالان بازار خودرو، اعلام خبرهای متوالی این روزها باعث شد بازار از کنترل خارج شود و با این شرایط شاهد سردرگمی خریداران در بازار هستیم. رد فروش ۱۲۰ هزار خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار از جمله اخباری است که امروز منوچهر ریوقی اعلام کرده است. به گفته معاون صنایع حمل و نقل وزارت صومات، متاسفانه طرح فروش ۱۲۰ هزار خودرو در مراحل اولیه است و با اطلاعات ناقص به صورت قطعی ارائه شد و باعث التهاب در بازار شد.

با توجه به شرایط حاکم بر بازار، امروز شاهد رشد ۱۹ میلیونی “تارا اتومات V2” بودیم و این خودرو وارد کانال ۹۰۰ میلیونی شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما اس ۸»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو ۲۰۶ دنده ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» بود. . ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمت این گزارش، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده ای» ۵۵۰ میلیون تومان قیمت داشت و قیمت نسبت به روز گذشته تغییری نداشت. اما «هایما اس ۸ پلاس» امروز با ۵ میلیون کاهش قیمت یک میلیون و ۸۱۰ هزار تومان در بازار داشت. ارزیابی بازار نیز نشان می دهد که در بین خودروهای ایرانی، «تارا اتوماتیک V2» امروز با رشد ۱۹ میلیونی وارد کانال ۹۰۰ میلیونی شد.

از سوی دیگر بررسی ها نشان می دهد در میان مدل های پرطرفدار امروز ایران خودرو، «دنا پلاس ۶ دنده ای توربو» با قیمت ۹۱۰ میلیون تومان و کاهش ۷ میلیونی، اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» قیمتی معادل ۹۵۰ میلیون تومان با افزایش ۵ میلیونی در بازار. . همچنین بررسی ها نشان می دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده ای» در بازار ۷۰۰ میلیون تومان قیمت داشت و ۳ میلیون کاهش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا