ورزشی

وزیر ورزش پیگیر مجوز حرفه‌ایِ سرخابی‌ها

عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان موضوع اخذ مجوز حرفه ای برای باشگاه های استقلال و پرسپولیس مطرح شد.

در ابتدای این جلسه کیومرث هاشمی با اشاره به اهمیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در این جلسه باید راهکارهای لازم برای اخذ مجوز دو باشگاه بزرگ فوتبال کشور بررسی و دستگاه های مختلف دست اندرکار باید در زمان موجود اقدامات لازم را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موضوع مالکیت این دو باشگاه اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان هیچ مسئولیتی در قبال مدیریت تیم ها و باشگاه ها ندارد و همانطور که شب گذشته اعلام شد موضوع مالکیت این دو باشگاه است. تقریبا تمام شده و جلوتر از برنامه است. این اعلام خواهد شد پس نگران نباشید.

پیش از سخنان وزیر ورزش و جوانان، نماینده کمیته صدور مجوز حرفه ای شدن توضیحاتی در خصوص وضعیت استقلال و پرسپولیس در روند صدور مجوز ارائه کرد.

در ادامه جلسه موارد دیگری در زمینه اخذ مجوز حرفه ای این دو باشگاه مطرح و دستگاه های درگیر موظف به پیگیری موارد مربوطه شدند.

در پایان مقرر شد کارگروهی برای پیگیری مراحل مختلف اخذ مجوز حرفه ای این دو باشگاه تشکیل شود.

همچنین فدراسیون فوتبال سخنگوی این کارگروه را مشخص کرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، رئیس مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان، سرپرست حوزه وزارتی، مشاور وزیر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیرعامل مجموعه آزادی، رئیس فدراسیون فوتبال، کاظم علیایی (به عنوان کارشناس) و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز در این جلسه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا