ورزشی

پاسخ نزدیکان کورتوا به غیبت در یورو 2024/ رسانه مادریدی دروغ گفته!

در حالی که نشریه مادریدی مارکا گزارش داد که تیبو کورتوا به دلیل رئال مادرید تصمیم گرفته تیم ملی بلژیک را در یورو ۲۰۲۴ همراهی نکند، نزدیکان این بازیکن واکنش نشان دادند و خبر مارکا را دروغ خواندند.

14020915000954_Test_NewPhotoFree

وبسایت RMC فرانسه گزارش داد که به گفته منابع نزدیک به کورتوا، این اخبار کذب است و این دروازه بان قصد ندارد در تیم ملی فوتبال بلژیک حضور نداشته باشد.

البته پیش از این اختلافاتی بین کورتوا و دومنیکو تدسکو سرمربی تیم ملی بلژیک وجود داشت که او هم در آن زمان گفته بود به دلیل اختلاف نظر تمایلی به حضور در تیم بلژیک ندارد که همراهی شد. با واکنش صریح کورتوا و دروازه بان. رئال مادرید مجبور شد پست های آنلاین بگذارد و آن را دروغ خواند.

14020330000248_Test_NewPhotoFree

تیبو کورتوا در آغاز این فصل در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) در تمرینات رئال مادرید از ناحیه زانوی چپ به شدت آسیب دید تا طبق گزارش پزشکان ۸ ماه دور از میادین باشد. گفته می شود که در مارس ۲۰۲۴ (۲۰ اسفند) می تواند دوباره به تمرین بازگردد!

جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ از ۲۵ خرداد در سال ۱۴۰۳ در آلمان برگزار می شود. تیم ملی فوتبال بلژیک با تیم های اسلواکی، رومانی، برنده پلی آف B (بوسنی-اوکراین؛ رژیم اشغالگر قدس-ایسلند) همگروه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا