پایان صف انتظار با بهروزرسانی سامانه ۱۲۱ برق گیلان
با به روزرسانی سیستم تلفنی ، مشترکین Gilan Electric دیگر در صف های طولانی برای اعلام خاموشی یا دریافت اطلاعات باقی نمی مانند. نسخه جدید این سیستم با توانایی پاسخ سریع و مکانیزه ، گام مهمی در خدمت به صنعت برق استان برداشته است.
طبق پایگاه داده اطلاعات Diarmirza ، روابط عمومی توزیع برق گیلان اعلام کرد:
نسخه جدید سیستم تلفنی با امکان اشغال و افزودن سیستم مکانیزه ، آماده پاسخگویی است.
مشترکین عزیز شرکت توزیع برق گیلان ، نسخه جدید سیستم تلفن (رویدادها و خاموشی ها) استان به افراد محترم استان داده شده است.
مشترکین می توانند از خدمات این سیستم ، از جمله آگاهی از تعطیلی ، ناپیوستگی و غیره بدون نیاز به ماندن در راستای اپراتور بهره مند شوند.
همچنین می توان در هر مرحله از این تماس با اپراتور ارتباط برقرار کرد و با افزایش تعداد پاسخ دهندگان ، زمان انتظار به طرز چشمگیری کاهش یافته است.
در به روزرسانی جدید ، اگر افراد عزیز Guilan ، از طریق شماره تلفن همراه برای دریافت پیامک برق ، سیستم ۲ را با سیستم ۲ تماس بگیرید ، اشتراک های الکتریکی مربوط به همان تعداد بطور خودکار پردازش می شوند و می توانند در کمترین زمان ممکن از ظرفیت سیستم بهره مند شوند.
لازم به ذکر است که داشتن شناسه صورتحساب نیز در هنگام تماس با سیستم ۲ سرویس را تسریع می کند.
همچنین می توان خاموشی را از طریق برنامه برق من و سایت شرکت توزیع برق گیلان در www.gilaanpdc.ir پیدا کرد.
در پایان ، ما امیدواریم که با مردم عزیز شما ، همراه با تلاش های روزانه خدمتگزاران خود در صنعت برق گیلان ، بتوانیم روزهای گرم سال را با کمترین دشواری بگذرانیم.