بانک و بیمه

پرداخت تسهیلات صفر درصد در حمایت از مردم

محمدرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگار بازار در خصوص طرح تسهیلات «آفتاب» گفت: این طرح یکی از طرح های جدید بانک سینا برای حمایت از اقشار متوسط ​​و آسیب پذیر، مشتریان حقیقی و حقوقی بهره مند از این تسهیلات برای اولین بار است. شارژ با نرخ سود صفر درصد پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: مشتریان می توانند با افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه به مبلغ ۵۰ هزار تومان از این فرصت بهره مند شوند. مدت سپرده گذاری بین یک تا دوازده ماه پیش بینی می شود.

رئیس شعب بانک سینا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل حداقل پرداخت تسهیلات در قالب این طرح را ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: امتیاز این تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین صاحبان مشاغل قابل واگذاری است. به نیروی کار آنها با تجربه پرداخت کنید. سه ماه بیمه برای استفاده از این تسهیلات.

راه اندازی ۲۵ شعبه بانک سینا در آذربایجان شرقی و اردبیل

بیلی افزود: هدف اصلی ما از اجرای طرح آفتاب، تامین اعتبار صفر درصدی برای اولین بار در شبکه بانکی کشور با هدف ترویج سنت حسنه اعتبار و تکریم اقشار مختلف مردم به ویژه اقشار پایین جامعه است. . جامعه می تواند از این فرصت استفاده کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: بازپرداخت این تسهیلات ۶ تا ۴۸ ماهه پیش بینی شده است و متقاضیان می توانند با ارائه دو ضامن از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس شعب بانک سینا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل به فعالیت ۲۵ شعبه بانک سینا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۹ شعبه در آذربایجان شرقی و ۶ شعبه در اردبیل است که همه شعبه ها پراکنده هستند. در سراسر جهان شاهد شهرهای مختلف هستند.

بیلی افزود: بانک سینا تنها بانکی است که بیش از ۸۲ درصد وجوه خود را از طریق تسهیلات در هر دو استان پرداخت می کند، در حالی که این میانگین در کشور ۷۶ درصد است و حتی ۱۰۰ درصد وجوه خود را از طریق تسهیلات در استان اردبیل پرداخت کردیم. تسهیلات پرداخت شده در سال جاری ۳۵ میلیارد ریال بوده است.

بانک سینا به هیچ وجه وارد کار بانکی نشده است

وی تصریح کرد: با تامین مالی غیرمستقیم ۴۰ هزار میلیارد ریالی به کمک تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی شتافتیم تا بتوانیم در کارشان کمک کنیم.

البیری در ادامه سخنان خود یادآور شد: محدودیتی در پرداخت تسهیلات در دو ماه پایانی سال وجود ندارد و تلاش می کنیم تا پایان اسفندماه تسهیلات را در اختیار عموم مردم قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بانک سینا وابسته به بنیاد مصطفان نه تنها وارد این عرصه نشد، بلکه با عملکرد شفاف و شفاف سالم ترین بانک کشور است که امسال ۸۰ نفر از جوانان استان آذربایجان شرقی و اردبیل را به خدمت گرفت. .

البیع گفت: بانک سینا از سال ۶۴ با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد با سرمایه ۱۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرد و با ۳۶ سال سابقه بانکی در صدد انجام فعالیت های مختلف در حمایت از انواع مختلف است. طبقات مردم و انجام مسئولیت های خود. برای انجام کارهای اجتماعی

وی رتبه نخست بانک سینا را از نظر سلامت و شفافیت فعالیت ها در قالب شبکه بانکی ذکر کرد و افزود: در حال حاضر سرمایه بانک سینا ۲۵ میلیارد ریال است.

۱۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و مهدکودک پرداخت کردیم

بابایی با اعلام راهبرد این بانک برای حمایت از توسعه کسب و کار و ایفای مسئولیت های اجتماعی در مناطق مختلف کشور، ادامه داد: در حوزه اشتغال جوانان در شهرهای محروم به ویژه پرداخت تسهیلات با سود ۲ تا ۴ انجام می شود. درصد

رئیس شعب بانک سینا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل نیز به توسعه خدمات بانکداری دیجیتال اشاره کرد و گفت: سرعت و کیفیت خدمات بانک سینا مطلوب است و ما در قالب سیمارت به عنوان بازار بانک سینا، خدمات مختلفی را ارائه می دهیم. محصولات تا ۲۵۰۰۰ نوع. از واحدهای تولیدی خواسته ایم محصولات خود را از این بازار عرضه کنند.

وی فعالیت بانک سینا را در قالب ۳۱۰ شعبه در کشور با منابع ۸۰ میلیارد ریالی ذکر کرد و افزود: ۷۶ درصد از این منابع در قالب قراردادهای مختلف از قرض الحسنه تا جعاله و مرابحه پرداخت می شود که در تلاش هستیم تا با پرداخت این تسهیلات به مردم کمک کنید.

رئیس شعب بانک سینا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل درباره عملکرد بانک سینا در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و زایمان گفت: بر اساس تعهد اجتماعی در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و زایمان صادر شده است. و تولد یک فرزند به ۹ هزار و ۹۰۰ متقاضی وام ازدواج و تولد اعطا کرد و یکی از بانک های موفق در این زمینه بوده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا