اخبار اقتصاد ایران

پروازهای مسیر رشت به اصفهان از سر گرفته شد+ جزئیات پرواز

میرحسینی با اشاره به اینکه پرواز مسیر اصفهان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود، گفت: پرواز مسیر اصفهان همواره مورد توجه بوده و متقاضیان قابل توجهی داشته است.

افق میهن، سید محسن میرحسینی مدیر کل فرودگاه گیلان از برقراری پرواز فرودگاه رشت به اصفهان خبر داد و اظهار داشت: پرواز رشت – اصفهان – رشت از این فرودگاه برقرار شده است و متقاضیان این فرودگاه هستند. پرواز می تواند از طریق سایت های اینترنتی انجام شود و آژانس های معتبر مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.

میرحسینی با اشاره به اینکه پرواز به اصفهان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود، گفت: پرواز اصفهان همواره مورد توجه بوده و متقاضیان قابل توجهی دارد و در سال های گذشته توسط برخی از ایرلاین های سردار جنگل انجام می شد. فرودگاه. شاید به دلیل محدودیت های عملیاتی این شرکت ها برای مدتی وقفه داشته باشد و این بار هواپیمایی آسمان از ساعت ۱۲ پرواز خود را در این مسیر آغاز کرده است. فروردین در آمار پرواز هفتگی این فرودگاه گنجانده شده است.

مدیرکل فرودگاه گیلان افزود: شرکت هواپیمایی آسمان علاوه بر مسیر اصفهان از ابتدای سال جدید در روزهای دوشنبه و پنج شنبه نیز به مشهد پرواز برقرار کرده است.

وی افزود: شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز از ۱۲ فروردین امسال پروازهای مسیر تهران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته افزایش یافته است.

هم اکنون از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، اصفهان، مشهد و نجف اشرف پرواز انجام می شود و در ایام عید نوروز پروازهای ویژه به مشهد و استانبول برقرار شده است. . .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا