اخبار اقتصاد ایران

پرونده ۵۰ میلیاردی گران فروشی در گیلان در قالب طرح نظارتی

مدیرکل صمت در بازدید از میدان میوه و تره بار رشت اعلام کرد;

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی در ماه مبارک رمضان و نوروز تاکنون بیش از ۱۲۰۰ پرونده تخلف برای فروشندگان خیابانی در استان تشکیل شده است.

ایران تحلیل، تیمور پورحیدری سحرگاه امروز به همراه تیم های بازرسی و نظارت این اداره کل از میدان میوه و تره بار آزادی رشت بازدید سرزده انجام داد و در حاشیه این بازدید اعلام کرد: وجود دارد. نگرانی در مورد فراوانی میوه ها و سبزیجات ندارد و با توجه به کفایت و نیاز استان اقلام مختلف میوه با قیمت مناسب در میادین و بازارهای گیلان موجود است.

وی در بازدید از کلیه غرفه های عرضه میوه و تره بار بر رعایت سود مصوب خرید تاکید کرد و گفت: میادین میوه در محاسبه سود حد انصاف را رعایت کنند تا میوه با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد. خرده فروشی

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان تشدید نظارت مستمر و حتی ایام نوروز را از دستور کار اصلی این ایام دانست و افزود: از ابتدای طرح ۱۶ اسفند تاکنون ۳ هزار و ۸۹۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده که منجر به تشکیل بیش از ۱۲۰۶ پرونده تخلف در استان شده است.

مدیرکل صمت گیلان پس از بازدید از میدان میوه و تره بار; وی به همراه تیم بازرسی به سراغ سبزی فروشان رفت و ضمن تشکیل پرونده پرفروش ۷ نفر از عرضه کنندگان عمده سبزی اعلام کرد: نیاز و تقاضای مضاعف مردم سبزی باعث سوء استفاده و گران فروشی ارقام در ماه مبارک رمضان نشود. و بی رحمانه با گرانفروشان برخورد خواهیم کرد و نتیجه تخلفات طرح تنظیمی بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا