اخبار بورس

پکیج استندبای سومک را یک شرکت ایرانی برای پتروشیمی شهید تندگویان مهندسی معکوس می‌کند

با عقد قرارداد با پتروکم ایران:

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و شرکت طاها تام توس تفاهم نامه ای برای مهندسی معکوس، طراحی و ساخت بسته آماده به کار سامک امضا کردند.

به گزارش افق میهن و به نقل از اتاق خبر رویداد بین المللی ایران پتروکام، سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان و حسین خطیبی، مدیر کارخانه طه گرام توس، عصر چهارشنبه (۲۵) گفتند. بهمن(ماه) با حضور دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای مهندسی معکوس، طراحی و ساخت بسته آماده به کار سوماک قرارداد همکاری امضا کرد.

بسته آماده به کار سامک توسط یک شرکت ایرانی برای پتروشیمی شهید تندگویان مهندسی معکوس شد

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در مراسم امضای این تفاهم نامه SOMEK را برای کارخانه های پلیمری پتروشیمی بسیار مهم دانست و اظهار داشت: تامین این تجهیزات به دلیل تحریم ها با مشکل مواجه شد و کشورهای خارجی این تجهیزات را به ایران عرضه نکردند.

وی با بیان اینکه این تجهیزات از فناوری بالایی برخوردار است و توسط شرکت‌های محدود در سراسر جهان تولید می‌شود، افزود: در قلب تحریم‌ها فرصتی پیش آمد تا اقداماتی برای رفع این تجهیزات انجام شود.

قاسمی شهری همچنین امضای ۲۰ تفاهم نامه توسط این شرکت با تولیدکنندگان داخلی در روز گذشته (پنجشنبه ۵ اسفند) را تایید کرد. بهمن(ماه) از برگزاری اولین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم در غرفه این شرکت خبر داد.

حسین خطیبی مدیر کارخانه شرکت طاها تام توس نیز با بیان اینکه پکیج سوماک شامل ۵۲۰ قطعه است، توضیح داد: شرکت طاها تام توس برای طراحی پکیج آماده به کار سومک و تولید یک سال و نیم تحقیق و توسعه را صرف کرده است.

وی تصریح کرد: این دستگاه برای اولین بار در کشور ساخته شد و در دنیا تعداد کمی تولیدکننده وجود دارد.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا