اخبار اقتصاد ایران

پیشرفته ترین دزدگیر منزل چیست و چه مزایایی دارد؟

با مطالعه این متن قادر خواهید بود با دقت و امنیت بیشتری سیستم دزدگیر محل کار یا منزل خود را خریداری کنید.

انتخاب یک سیستم دزدگیر حرفه ای و پیشرفته برای منزل شما می تواند شما و اموالتان را از چنگال سارقان در امان نگه دارد و آرامش خاطر را برای شما فراهم کند. اما پیشرفته ترین سیستم اعلام سرقت منزل شما چیست و چه مزایایی دارد؟ با ما همراه باشید تا چهار سیستم دزدگیر خارجی و ایرانی پیشرفته را معرفی کنیم.

با رشد جمعیت و شهرنشینی، ناامنی گسترش یافته است. این موضوع مردم را نگران کرده و آنها را به این فکر انداخته که چگونه می توانند از خود و دارایی خود محافظت کنند. یکی از مناسب ترین راه حل ها برای مقابله با این عدم قطعیت ها استفاده از انواع سیستم های اعلام سرقت منزل می باشد. با این حال، همه سیستم های اعلام سرقت مناسب نیستند و نمی توانند راه حل مناسبی برای این مشکل باشند. بنابراین برای اینکه امنیت خود و منزلتان را با خیال راحت به یک سیستم دزدگیر بسپارید، باید پیشرفته ترین سیستم دزدگیر خانه را بشناسید. در این مقاله چند برند معتبر و پرفروش را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب و آماده سازی شما آسانتر شود.

عوامل متعددی وجود دارد که دزدگیر منزل را از سایر مدل ها متمایز می کند: هر چه دستگاه دارای ویژگی ها و مزایای کیفیت بالاتر باشد، برندی که در کنار آن قرار دارد قابل اعتمادتر و دزدگیر پیشرفته تر است. دزدگیرهای اولیه ساخته شده در گذشته تنها قادر به ترساندن سارق بودند زیرا بدون اطلاع صاحب آن تنها با پخش صدای آژیر محلی و هشدار به همسایگان نزدیک محل نصب شده بودند. اولاً یکی از شرکت های خوب است. و در زمینه نصب و فروش سیستم های دزدگیر منزل که در ایران بسیار قابل اعتماد هستند حرفه ای می باشد.

دزدگیر خانه با سیم کارت، یک نیاز اساسی

اما با گذشت زمان و تغییر نیاز متقاضیان و تمایل آنها به اطلاع از وضعیت، دزدگیرهای مسکونی پیشرفته تر شد و در نهایت تبدیل به دزدگیر با سیم کارت و اتصال تلفن شهری شد. بنابراین اولین ویژگی سیستم دزدگیر منزل پیشرفته سیم کارت بودن آن است. اما برندهای مختلفی از کشورهای مختلف اقدام به تولید دزدگیر سیم کارتی کرده اند که همگی فاقد کیفیت و کارایی مطلوب بوده و قابل اعتماد نیستند.

نگران نباشید ما اینجا هستیم تا برندهای معتبر را به شما معرفی کنیم و ویژگی ها و قابلیت های آنها را به شما معرفی کنیم. قبل از خرید می توانید این متن را با دقت و اطمینان بیشتری مطالعه کنید. زنگ خانه برای محل کار یا خانه خود درخواست دهید.

دزدگیر پیشرفته خانه Canadian Paradox

این برند محصولی از کشور کانادا می باشد که تنوع تولید این برند بسیار بالاست. با این حال پیشرفته ترین مدل موجود در بازار ایران سری ماژلان است. این دزدگیر ترکیبی از امنیت، ارتباط بی سیم، نصب آسان و امکانات جذاب برای مشتریان است. این محصول در مکان های حساسی که نیاز به تدابیر امنیتی سختگیرانه دارند استفاده می شود، مانند: ب- بانک ها، موزه ها، مراکز نظامی و مراکز دولتی.

این مدل به صورت سیم کارت بوده و قابلیت نصب دو سیم کارت با ذخیره سازی حدود ۱۲۰ شماره تلفن را ارائه می دهد.
این مدل دزدگیر دارای ۶۴ زون می باشد که می توانید ۶۴ سنسور مختلف مانند آهنربا، شوک، چشمی، آشکارساز را به آن متصل کرده و گزارش هر یک از این سنسورها را با شماره زون و حتی از راه دور و نزدیک با استفاده از اپلیکیشن روی دستگاه دریافت کنید. او بر هر یک از آنها نظارت و مدیریت می کرد. این زنگ هشدار همچنین مزایای صفحه کلید بی سیم با ویژگی حالت زنده را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد تصویری زنده از وضعیت و مکان مناطق دریافت کنند.

زنگ فایروال

زنگ خانه فایروال
فایروال برندی شناخته شده در ایران است که بسته به نیاز و بودجه متقاضیان از ساده ترین تا پیشرفته ترین مدل ها را تولید و عرضه می کند. پیشرفته ترین مدل این برند فایروال F10 است. سیم کارت داخل دستگاه وظیفه اطلاع رسانی تماس ها و پیام ها را به مخاطبین دارد و با اپلیکیشن های اندروید و iOS می توان دستگاه را از هر نقطه ایران بدون نیاز به اینترنت مدیریت کرد.

این پنل مرکزی دارای هشت زون سیمی و بی سیم است که از انواع سنسورهای سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند. حداکثر هشت حسگر را می توان به طور مستقیم مدیریت کرد و گزارش های جداگانه ای را با توجه به شماره منطقه یا نام سنسور دریافت کرد. این هشت منطقه توانایی تقسیم و کنترل مستقل چهار بخش را فراهم می کند و هر منطقه را می توان در ۵ حالت مختلف تنظیم کرد: عادی، تاخیری، ۲۴ ساعته، دینگ-دونگ، مخفی …

یکی از مزیت های این مدل دزدگیر فایروال F10 داشتن ۷ رله برای روشن و خاموش شدن وسایل برقی از طریق پیامک و اپلیکیشن می باشد. نصب و راه اندازی دستگاه با داشتن صفحه نمایش، اسپیکر و منوی فارسی آسان است که هر کاربری می تواند به راحتی آن را نصب کرده و تغییرات تنظیمات را مشاهده کند. از گزارش های کاربردی پنل فایروال گرفته تا گزارش تخلیه یا ضعیف شدن باتری و قطع برق. شهری و ثابت می باشد.

دزدگیر سیلکس برای منزل
یکی از پیشرفته ترین سیستم های اعلام سرقت ایرانی است که آخرین مدل آن SG8q است که با کمک سیم کارت کار می کند و صدای آژیر برای برقراری تماس و پیامک تولید می کند. این پنل یک نمایشگر LCD است. دی تمام تنظیمات از آنجا قابل مشاهده است. ریموت کنترل های استفاده شده در این مدل به صورت کد پرش می باشد که با کپی نشدن باعث افزایش امنیت در محل نصب می شود.

پنل Silex SG8Q دارای ۵ رله برای کنترل لوازم برقی می باشد که با استفاده از سیم کشی پنل به پریز لوازم برقی مورد نظر می توان از طریق پیامک و اپلیکیشن آن را روشن و خاموش کرد.

زنگ کلاسیک

دزدگیر خانه کلاسیک

با وجود اینکه کنترل پنل از تلفن جدا می باشد، اما این سیستم دزدگیر منزل به دلیل کارایی بالا، کیفیت قطعات و کارایی بالا یکی از پیشرفته ترین سیستم های دزدگیر منزل به حساب می آید. آخرین مدل پنل کلاسیک Z4 با شماره گیر سیم کارت و تلفن ثابت G1 است. این پنل مرکزی کلیه گزارش های قطع برق شهری، کابل ها و سنسورهای بلندگو، استعلام وضعیت تجهیزات را از طریق پیامک ارائه می دهد و امکان کنترل سیستم از طریق پیامک و اپلیکیشن وجود دارد.

Z4 Classic Alarm یک سیستم هشدار چهار منطقه ای است که امکان اتصال انواع سنسورها به این مناطق را فراهم می کند. ویژگی این دستگاه قابلیت تنظیم ۱۵ چشمی بی سیم و ۱۵ کنترل از راه دور است، هر دو سنسور و کنترل از راه دور سیستم هشدار خانه کلاسیک ۶۴ بیتی را تعمیر می کنند و احتمال حمله هکری را کاهش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا