ارزهای دیجیتال

پیش‌ بینی جنجالی قیمت بیت کوین/ آیا قیمت بیت کوین به دو میلیون دلار می‌رسد؟

به گزارش افق میهن، رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی پول» در یک تحول غیرمنتظره، پیش بینی بسیار خوش بینانه ای را درباره قیمت بیت کوین تایید کرد. حمایت کیوساکی در بحبوحه نگرانی های فزاینده در مورد “فروپاشی کامل” و توصیه به سرمایه گذاران برای جستجوی سرمایه گذاری های مطمئن صورت می گیرد.

پیش بینی ای که احتمالات عجیبی را در نظر می گیرد. اخیراً این پیش بینی مورد توجه بسیاری از فعالان و تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین قرار گرفته است. در محتوای این گزارش به بررسی این پیش بینی می پردازیم.

پیش بینی بحث برانگیز قیمت بیت کوین

یک پیش‌بینی خاص که کیوساکی با آن موافق است، از کتی وود، مدیرعامل ARK Invest، شرکتی که چندین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) را مدیریت می‌کند، می‌آید. وود قبلاً معتقد بود که قیمت بیت کوین ممکن است افزایش یابد رقم شگفت انگیز ۲.۳ میلیون دلار برای هر واحد توضیح داد. کیوساکی اخیراً پیش بینی وود را در پلتفرم رسانه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت و موافقت خود را با چشم انداز بسیار خوش بینانه ابراز کرد.

کیوساکی علاوه بر تایید این پیش‌بینی، به وود نیز اعتبار می‌دهد:شجاعت اشتباه کردن و یادگیریاو را تحسین کرد. او استدلال می کند که موفق ترین و راضی ترین افراد در زندگی کسانی هستند که اشتباهات را فرصتی برای رشد می دانند. کیوساکی سیستم های آموزشی سنتی را به دلیل مقایسه آنها با تجربیات دنیای واقعی مورد انتقاد قرار می دهد ناکافی او این را می داند، یک قدم جلوتر می رود.

کیوساکی توضیح داد: “مدرسه‌ها تنها مکان‌هایی در جهان هستند که باهوش‌ترین افراد آن‌هایی هستند که هرگز اشتباه نمی‌کنند.” او طرفداران خود را تشویق می کند که «بدون ریسک زندگی کنند» و در بازار بیت کوین، اولین و معروف ترین ارز دیجیتال، سرمایه گذاری کنند. کیوساکی می گوید:مهم نیست که وود درست می گوید یا اشتباه، با هر اشتباهی شما تحصیل کرده تر، باهوش تر و عاقل تر می شوید.

پیش بینی جنجالی وود در مورد قیمت بیت کوین

لازم به ذکر است که هدف قیمت ۲.۳ میلیون دلاری وود برای بیت کوین در پایان فوریه ۲۰۲۴ تعیین شد. این دوره با دوره درست قبل از رسیدن بیت کوین به بالاترین رکورد قیمتی خود مصادف است. پیش‌بینی وود اساساً دلالت دارد افزایش احتمالی قیمت بیش از ۳۶۰۰ درصد در رابطه با ارزش بیت کوین در آن زمان.

این چشم انداز خوش بینانه کاملاً در تضاد با پیش بینی های قبلی کیوساکی برای قیمت بیت کوین است. خوشبینانه ترین پیش بینی کیوساکی قیمت بیت کوین است ۳۰۰۰۰ دلار برای هر واحد ارائه شد. حتی اولین پیش بینی او در صورت سقوط اقتصادی، قیمت بیت کوین است ۱ میلیون دلار را ثابت کرده بود.

وضعیت فعلی بیت کوین

در زمان نوشتن، بیت کوین با قیمت بود ۷۰۶۵۰ دلار معامله می شود. این نشان دهنده افزایش روزانه ۲.۶۳٪ و افزایش هفتگی ۶.۴۸٪ است. با این حال، بیت کوین همچنان در نمودار ماهانه خود قرار دارد ۱.۳۶ درصد كاهش دادن دارد.

حکم نهایی

اگرچه پیش‌بینی‌های کیوساکی و وود هیجان‌انگیز هستند، اما مهم است که خطرات ذاتی مرتبط با تکیه بر چنین پیش‌بینی‌های قطعی را بشناسیم. قبل از سرمایه گذاری در هر دارایی، از جمله بیت کوین، انجام تحقیقات جامع و بررسی دقیق خطرات موجود ضروری است است. بازار کریپتوکارنسی به‌طور مشهوری بی‌ثبات است و عملکرد گذشته تضمینی برای نتایج آینده نیست.

این خبر در حالی منتشر می شود که چشم انداز مالی در معرض ابهام زیادی قرار دارد. نگرانی های مربوط به الف فروپاشی همه جانبه اقتصاد باعث شده بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال پناهگاهی امن برای دارایی های خود باشند. حمایت کیوساکی از پیش‌بینی خوش‌بینانه وود در این زمینه، لایه جالب دیگری را به بحث‌های جاری درباره مسیر آینده بیت‌کوین اضافه می‌کند.

آخرین اخبار و تحلیل ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال افق میهن بخوانید.

سلب مسئولیتهمانطور که برای همه روشن است، انعقاد معاملات در هر بازاری نیازمند دانش و تجربه کافی است. این گزارش افق میهن صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا