طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳ بهمن 1402

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در سومین روز از هفته اول بهمن با کاهش قیمت جهانی طلا و افزایش قیمت دلار در روندی نامتعادل قرار گرفت. روز دوشنبه قیمت اکثر قطعات سکه افزایش یافت اما نوسانات صعودی بازار به اندازه روزهای گذشته نبود و ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان تحمل داشت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته جاری شاهد روند صعودی و کاهشی بود. افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت دلار و کاهش محدود قیمت جهانی طلا، تحولات قیمتی نامتعادل را در بازار فلز زرد به همراه داشت.

اسکرین شات 22 ژانویه 2024 در 5:12:39 ب.ظ

تعدیل قیمت سکه در دومین حراج شمش طلا

اواسط روز دوشنبه، خبر دومین حراج حضوری شمش طلا که قرار بود روز چهارشنبه در مرکز طلا و ارز برگزار شود، توانست کمی نوسانات صعودی قیمت در بازار طلا را تعدیل کند. به نظر می رسد فعالان بازار طلا این حراج را فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری می دانند.

شایان ذکر است که قیمت جهانی طلا تقریبا چهار دلار کاهش یافت و به ارزش ۲۰۲۶ دلار رسید.

سکه بهار با افزایش قیمت عقب مانده است

قیمت سکه در سومین روز هفته روند متعادلی از خود نشان نداد. سکه امامی نیز با ۱۰۲ هزار تومان افزایش ۳۱ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان قیمت داشت. سکه بهار پنج هزار تومان ارزان شد و با قیمت ۲۸ میلیون و ۸۲۵ ​​هزار تومان معامله شد. نیم سکه نیز با قیمت ۵۰ هزار تومان و با قیمت ۱۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید. سکه گرمی ۱۰ هزار تومان افت کرد و ۶ میلیون تومان معامله شد.

روند نامتعادل قیمت حباب در خانواده سکه

روز دوشنبه حباب خانواده سکه روند متعادلی از خود نشان نداد. حباب سکه امامی ۹۲ هزار تومان، نیم سکه ۴۲ هزار تومان و ربع سکه ۴۵ هزار تومان افزایش یافت. حباب سکه بهار ۲۲ هزار تومان و سکه گرمی ۱۲ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا