طلا و ارز

پیش بینی قیمت طلا و سکه 18 دی 1402 / سکه بهار به کانال ۲۷ میلیونی برگشت

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه روز یکشنبه در تمامی مقاطع و اوزان افزایش یافت. بازار طلا در پایان هفته با رشد محدود دلار مرتبط بود. افزایش قیمت طلا در بازار یک بار دیگر سکه امامی را به کانال ۲۷ میلیونی و سکه گرمی را به کانال ۶ میلیونی رساند.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته با گپ و گفت مثبت دوباره افزایش یافت و با ادامه معاملات، قیمت افزایش یافت. روند صعودی روز جاری سکه بهار آزادی و گرمی را به یک کانال بالا برده است. معامله گران بازار طلا معتقدند افزایش قیمت روز یکشنبه تحت تاثیر رشد حباب سکه بوده است.

اسکرین شات 7 ژانویه 2024 در 5:30:41 ب.ظ

با وجود اینکه قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته افزایش یافت، اما کارشناسان اقتصادی همچنان روند توسعه بازار طلا را خنثی ارزیابی می کنند. تحلیلگران فنی بازار قیمت ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را منطقه حمایتی سکه امامی می دانند و معتقدند در صورت باقی ماندن قیمت بالای این محدوده، قیمت در بازار طلا افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که طلای جهانی در پایان هفته به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی به ارزش ثابت ۲۰۴۵ دلار رسیده و بازیگر فعالی در بازار داخلی طلا نیست.

سکه بهار پرغمدر بیشترین افزایش قیمت را ثبت کرد

سکه امامی روز یکشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ با افزایش ۳۸۳ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان رسید. سکه بهار با ۴۳۰ هزار تومان افزایش بیشترین افزایش قیمت را در بازار سکه به ثبت رساند و وارد کانال بالاتر شد. این قطعه امروز ۲۷ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان قیمت داشت.

حباب سکه متناسب با قیمت رشد کرد

قیمت طلا نیز ۱۷ است دی با افزایش ۵۳،۰۰۰ تومان به ۱۱ میلیون ۱۸۱،۰۰۰ تومن افزایش یافته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۴،۳۰۰ تومن افزایش یافت و به ۲،۵۸۲،۰۰۰ تومران رسید. قیمت طلای استفاده شده به دو میلیون و ۵۴۶ هزار تومانس رسید.

روز یکشنبه حباب خانواده سکه متناسب با افزایش قیمت رشد کرد. حباب سکه امامی ۴۰۹ هزار تومان، سکه بهار ۴۱۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۵۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۰۳ هزار تومان و سکه گرمی ۱۰۱ هزار تومان رشد کردند.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا