طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 20 فروردین 1403

به گزارش افق میهن:






پس از بسته شدن بازارهای جهانی و ثبات قیمت جهانی هر اونس در روند نزولی، قیمت طلا و سکه در دومین روز هفته مجددا افزایش یافت. افت قیمت روز یکشنبه در بازار طلا میلیونی بود و همین موضوع باعث کاهش قیمت سکه شد.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات روز یکشنبه کاهش یافت. سکه ها از طریق یک راه پله به کانال پایین بازگردانده می شوند.

اسکرین شات 7 آوریل 2024 در 5:06:25 ب.ظ

امروز شانزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادلات انجام شد. برخی از کارشناسان بازار طلا معتقدند این مزایده ها تاثیری بر کاهش قیمت در بازار طلا ندارد زیرا توسط بانک مرکزی به اشتباه اجرا می شود. آنها معتقدند که این حراج ها باید به نحو شایسته تری انجام شود، زیرا نیمی از ارز حاصل از صادرات به کشور بازگردانده می شود و بخشی از منابع ارزی کشور است اما سود آن به جیب عده ای خاص می رود.

لازم به ذکر است که اونس جهانی طلا در روز یکشنبه با اشاره به تعطیلات آخر هفته در قیمت ۲۳۲۹ دلار ثابت بود.

سکه ها به کانال های قیمت پایین تری سقوط کردند

سکه امامی روز یکشنبه ۲۸ فروردین با قیمت ۴۲ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان معامله شد و دو میلیون تومان کاهش داشت. سکه بهار ۴۰ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان با کاهش یک میلیون و ۸۲۰ هزار تومانی معامله شد.

طلا ارزان شد

قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته کاهش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۵۱۹ هزار تومان قیمت گذاری شد و ۱۵ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۹۱ هزار تومان کاهش معادل سه میلیون و ۵۶۱ هزار تومان بود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۵۱۴ هزار تومان بود.

حباب سکه میلیون ها نفر خالی شد

حباب سکه در روز یکشنبه نزولی بود. حباب سکه امامی یک میلیون و ۵۲۱ هزار تومان، سکه بهار یک میلیون و ۳۶۱ هزار تومان، نیم سکه ۷۶۴ هزار تومان، ربع سکه ۷۸۲ هزار تومان و سکه گرمی ۵۴۱ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا