طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 25 فروردین 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در هفته گذشته با بازدهی منفی به پایان رسید. این روند نزولی تحت تاثیر کاهش قیمت دلار بوده است. با این حال، اگر دلار در هفته گذشته فروردین در صورت گران شدن این موضوع باعث افزایش رشد قیمت در بازار طلا می شود.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه برای سومین هفته در حال افزایش است فروردین با بازدهی منفی به پایان رسید. افت قیمت در خانواده سکه در هفته گذشته میلیونی بود و سکه امامی به کانال ۴۳ میلیون تومان بازگشت.

عکس صفحه 12 آوریل 2024 در 4:34:49 ب.ظ

طلای جهانی قیمت طلا و سکه را افزایش می دهد؟

فعالان بازار طلا معتقدند روند تقاضا در این بازار طی روزهای پرفراز و نشیب بازار طلا در هفته های اخیر تغییری نکرده است. آنها می گویند شرایط بازار جهانی تاثیر مستقیمی بر روند قیمت طلا و سکه در بازار داخلی دارد.

لازم به ذکر است که در زمان نگارش این مطلب، قیمت جهانی طلا در حال افزایش است و ۲۳۹۶ دلار معامله می شود. به این معنا که به بالاترین قیمت تاریخی خود رسیده است.

سکه بهار به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

سکه امامی سه شنبه بیست و یکم فروردین با قیمت ۴۳ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان معامله شد. سکه تمام بهار ۴۰ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان بود.

قیمت طلا در چهارمین روز معاملاتی هفته افزایش یافت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار سه میلیون و ۶۲۳ هزار تومان قیمت داشت. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۵۷۵ هزار تومان بود.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا