طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 26 بهمن 1402

به گزارش افق میهن:






در پنجمین روز هفته قیمت طلا و سکه افزایش یافت. افزایش قیمت در بازار طلا پس از افزایش ۲۵۰ تومانی قیمت دلار رخ داد. روز چهارشنبه، رشد محدود دلار افت بیش از ۴۰ دلاری قیمت جهانی طلا را خنثی کرد و به محدوده ۱۹۰۰ دلار بازگشت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه در پنجمین روز هفته با رشد دلار افزایش یافت. این افزایش قیمت تمام قطعات سکه را به جز سکه بهار صعودی کرد. رشد ۲۵۰ تومانی هر دلار، نوسانات ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی را به بازار طلا داد.

اسکرین شات 14 فوریه 2024 در 5:05:54 ب.ظ

روز چهارشنبه ۲۵ بهمن، قیمت جهانی طلا روند نزولی داشت. انس گلد پس از دو ماه از کانال ۲۰۰۰ دلاری خارج شد و اکنون در منطقه ۱۹۰۰ دلاری در نوسان است. در زمان نگارش این مقاله، انس گلد گلد با قیمت ۱۹۹۰ دلار معامله می شود و بازیگر فعالی در بازار داخلی طلا نیست.

معامله گران بازار طلا معتقدند افزایش قیمت ها در پنجمین روز هفته علاوه بر رشد دلار تحت تاثیر رشد حباب سکه نیز خواهد بود. آنها معتقدند در مناطق قیمتی بدون روند، احتمال ورود موفقیت آمیز به بازار بیشتر از زمانی است که مردم بخواهند در روند قیمت وارد بازار شوند. آنها می گویند وقتی بازار روند دارد، هیجان کاذب زیاد است و میانگین واقعی سود وجود ندارد.

سکه بهار روند صعودی بازار طلا را کاهش داد

سکه امامی روز چهارشنبه با افزایش ۱۷۹ هزار تومانی به قیمت ۳۲ میلیون و ۴۸۷ هزار تومان معامله شد. سکه بهار تنها سکه کاهشی در روز بیست و پنجم است بهمن و با کاهش ۷۵۰۰۰ تومانی در کانال ۲۹ و ۳۰ میلیون تومان نوسان کرد. سکه بهار در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۳۰ میلیون و ۲۰ هزار تومان معامله می شد.

حباب ربع سکه گسترش یافت

قیمت طلا در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن افزایش داشت هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۱۲ هزار تومان افزایش به ۱۱ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با سه هزار تومان افزایش دو میلیون و ۷۴۵ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای مستعمل به دو میلیون و ۷۰۹ هزار تومان رسید.

روز سه شنبه، حباب خانواده سکه در همه بخش ها به جز سکه بهار گسترش یافت. حباب سکه امامی ۲۴۲ هزار تومان، نیم سکه ۱۲۷ هزار تومان، ربع سکه ۶۶ هزار تومان و سکه گرمی ۱۳ هزار تومان افزایش یافت. حباب سکه بهار ۳۹ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا