طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 27 فروردین 1403/ ریزش قیمت‌ها در بازار طلا ادامه دارد؟

به گزارش افق میهن:






انتظار می رفت قیمت طلا و سکه در روز یکشنبه در پی تشدید اخبار سیاسی نامطلوب به اوج خود برسد، اما بازار طلا روند نزولی داشت. معامله گران می گویند که بازار طلا بسیار متزلزل است و فعالان بازار ترجیح می دهند به تماشای آن بنشینند تا اتفاقات روزهای آینده بر بازار تأثیر بگذارد.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه روز یکشنبه همزمان با افزایش قیمت دلار باز هم افزایش یافت، اما کاهش قیمت دلار و کاهش تقاضا همراه با تعطیلی بازارهای جهانی و کاهش قیمت ثبات قیمت اونس طلا به روند نزولی در بازار طلا منجر شد.

اسکرین شات 14 آوریل 2024 در 5:15:58 ب.ظ

معامله گران می گویند با وجود اخبار سیاسی نامطلوب، نوسانات بازار طلا به حدی است که معامله گران ترجیح می دهند در این فضای پرنوسان معامله نکنند. آنها می گویند ریسک معاملات در بازار طلا زیاد است و گردانندگان این بازار چشم انتظار بازگشایی بازارهای جهانی و تعیین قیمت هر اونس طلا با قیمت ثابت ۲۳۴۴ دلار هستند.

گفتنی است، نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران به خریداران بازار طلا توصیه کرده است که با فروکش تنش در بازار اقدام به خرید کنند. در غیر این صورت متحمل ضرر مالی خواهند شد.

سکه امامی یک میلیون تومان برداشت شد

سکه امامی یکشنبه بیست و ششم فروردین با یک میلیون تومان کاهش نسبت به روز شنبه با قیمت ۴۴ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان معامله شد. سکه بهار با افت ۸۷۰ هزار تومانی به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت و ۴۱ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه های سنگین ترکید

قیمت طلا روز یکشنبه کاهش چشمگیری داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز ۴۷۳ هزار تومان ارزان شد و ۱۶ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۱۱ هزار تومان کاهش معادل ۳ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان بود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۷۱۷ هزار تومان بود.

حباب سکه روز یکشنبه در تمامی قسمت ها کاهش یافت و با کاهش چند میلیون دلاری سکه های سنگین همراه شد. حباب سکه امامی یک میلیون و ۶۳۴ هزار تومان، سکه بهار یک میلیون و ۵۴۴ هزار تومان، نیم سکه ۶۱۶ هزار تومان، ربع سکه ۳۵۹ هزار تومان و سکه گرمی ۲۷۸ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا