طلا و ارز

پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 30 اردیبهشت 1403

به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه در نخستین روز هفته روند نزولی را آغاز کرد که سکه امامی با افت ۸۰۰ هزار تومانی بیشترین افت قیمت را در بازار سکه به ثبت رساند. سکه امامی تنها قطعه ای بود که به کانال پایین افتاد.

اونس جهانی طلا روز جمعه با تعطیلی بازارهای داخلی به بالاترین سطح تاریخی ۲۴۱۴ دلار رسید، اما کاهش قیمت دلار در روز شنبه رشد طلای جهانی در بازار داخلی طلا را خنثی کرد. روز شنبه بازار طلا در پایان هفته قرار داشت و بازیگر فعالی برای تعیین قیمت در بازار داخلی نبود.

قیمت دلار در اولین روز هفته هزار تومان کاهش یافت. در ادامه این روند نزولی قیمت طلا و سکه نیز وارد فاز نزولی شد.

در هفته های اخیر قیمت طلا و سکه همگرایی بالایی با دلار نشان نداده است. با این وجود، معامله گران بازار فلز زرد معتقدند تا زمانی که دلار در کانال های قیمت بالاتر قرار نگیرد، قیمت طلا و سکه شانسی برای افزایش ندارد.

اونس جهانی نقره ۲ دلار افزایش یافت

اونس جهانی نقره بیش از دو دلار گران شد و اکنون ۳۱ دلار و ۴۹ سنت قیمت دارد. هر گرم نقره ۹۹۹ نیز ۵۸ هزار و ۱۱۰ تومان معامله شد و ۲ هزار و ۲۷۰ تومان افزایش یافت.

قیمت سکه در کل کاهش یافت

قیمت سکه امامی روز شنبه ۲۹ اردیبهشت با رشد ۸۰۰ هزار تومانی بازگشایی شد و با ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد. سکه بهار با ۶۰۰ هزار تومان کاهش به ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

لازم به ذکر است قیمت نیم سکه ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان ارزان شد. قیمت ربع سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد و ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد.

حباب سکه امامی ۶۰۰ هزار تومان کاهش یافت

قیمت طلا در اولین روز معاملاتی هفته کاهش محدودی را ثبت کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۲۶ هزار تومانی معامله شد و این رقم به ۱۴ میلیون و ۵۴۲ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان با کاهش ۶ هزار تومانی قیمت خورد. قیمت طلای مستعمل نیز سه میلیون و ۳۱۳ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه در روز شنبه ۲۹ اردیبهشت در همه قسمت ها کاهش یافت. حباب سکه امامی ۶۶۵ هزار تومان، سکه بهار ۴۵۴ هزار تومان، نیم سکه ۴۲۶ هزار تومان، ربع سکه ۳۶۳ هزار تومان و سکه گرمی ۸۱ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا